MPG wygrało w przetargu HBO Polska

Dom mediowy MPG wygrał w przetargu organizowanym przez HBO Polska, dotyczącym obsługi mediowej pierwszego polskiego serialu stacji “Bez tajemnic”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W przetargu poza MGP brały udział trzy inne domy mediowe: OMD Optimum Media, MEC oraz Brand Connection. - MPG przedstawiło najciekawszą merytorycznie i jednocześnie najbardziej atrakcyjną finansowo ofertę kompleksowej obsługi mediowej – mówi Marcin Skabara, dyrektor marketingu HBO Polska.

Dzięki wygranej w konkursie, dom mediowy MPG będzie planował i kupował media do wszystkich kampanii kanałów HBO i Cinemax. Współpraca zaczęła się ona od marca br. i potrwa dwa lata.

Kampania promująca serial “Bez tajemnic” planowana jest na jesień (poczytaj więcej o tym projekcie). Natomiast  w kwietniu prowadzone będą działania promocyjne dla serialu “Gra o tron” (więcej na temat tej produkcji).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej