mPunkt planuje kampanię wizerunkową

Trwa konkurs dla agencji reklamowych na przygotowanie kampanii wizerunkowej dla mPunktu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Trwa konkurs dla agencji reklamowych na przygotowanie kampanii wizerunkowej dla mPunktu - Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM w Polsce - w mediach elektronicznych.

mPunkt planuje przeprowadzenie szerokiej kampanii wizerunkowej w mediach elektronicznych. Jej głównym celem będzie wprowadzenie marki mPunkt na rynek i zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów.

W konkursie biorą udział oferty agencji: AHA, Mediafocus, A1 i EuroRSCG.

Głównym kryterium, które zadecyduje o wyborze agencji ma być niekonwencjonalność i nietypowość propozycji wejścia marki mPunt na rynek. Aby zwyciężyć, uczestnicy rywalizacji o budżet reklamowy mPunktu będą musieli przekonać przedstawicieli firmy nie tylko o atrakcyjności kreatywnej swej oferty, ale również o skuteczności proponowanych rozwiązań.

mPunkt pozostawia agencjom wolną rękę w doborze nośników reklamowych i mediów.

Przewidywany budżet na realizację kampanii to 3 - 6 mln PLN.

Rozstrzygnięcie konkursu ma nastąpić około 7 października 2003 r.

Termin rozpoczęcia działań reklamowych będzie znany dopiero po przedstawieniu przez zwycięską agencję strategii mediowej i zaakceptowaniu jej przez mPunkt.

Sieć mPunkt istnieje od 2001 r. Jej właścicielem jest spółka Modex, która jako autoryzowany dealer Plus GSM działa od 1996 r. Firma zarządza ponad 140 punktami sprzedaży na terenie całego kraju oraz współpracuje z największymi firmami branży telekomunikacyjnej, do których należą: Polkomtel, NOM 1044, Nokia, Siemens.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style