Mr House "ogarnia kliki" w kampanii marki House (wideo)

Marka odzieżowa House (LPP) rozpoczęła kampanię reklamową promującą kolekcję jesień-zima 2019/2020. Przygotowała ją agencja LAF.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mr House "ogarnia kliki" w kampanii marki House (wideo)

W najnowszej kampanii reklamowej House stawia na humor i niespodzianki. Bohaterem klipu jest Mr House, którego dzień "zaczyna się od kliknięcia". Jeden klik przeradza się w dziesiątki, a Mr House dba, aby wszystkie zostały prawidłowo obsłużone. Każde kliknięcie bowiem to klient, który robi zakupy w sklepie internetowym House.

Spot można oglądać w internecie (YpuTube) oraz w kanałach mediów społecznościowych House na Facebooku i Instagramie. Na potrzeby kampanii przygotowano także sesję zdjęciową, prezentującą nowości marki House na sezon jesień-zima 2019/2020.

Reklamę przygotowano z myślą o 19 rynkach, na których działa marka House. Spot jest dostępny z napisami po polsku, angielsku i rosyjsku (lektor tylko po angielsku).

Zdjęcia do sesji wykonał Bartek Wieczorek, który jest odpowiedzialny również za wyreżyserowanie spotu. Stylizacjami zajął się Janek Kryszczak. Za kreację spotu odpowiada agencja LAF.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe