SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mr Target zareklamuje Podlaskie za 2,5 mln zł

Agencja Mr Target zajmie się kampanią promocyjną województwa podlaskiego w ramach projektu „Podlaskie - odwieczna potrzeba natury”.

Article

Wartość zawartego kontraktu opiewa na kwotę ponad 2,5 mln zł. W przetargu wpłynęło łącznie osiem ofert. Oprócz Mr Target złożyli je także: Pimedia Przemysław Kozok, agencja reklamowa CzArt, Fabryka Komunikacja Społecznej, Admis, Media Group, Mastermind, Ecorys Polska. Wybrana agencja będzie pracować dla władz województwa podlaskiego przez około 5 miesięcy.

Kampania ma promować region jako wyjątkowo atrakcyjny na tle innych regionów Polski oraz kreować pozytywną i silną markę Podlaskiego poprzez różnorodność atrakcji, walorów oraz form spędzania czasu wolnego.

Akcja ma obejmować telewizję (spoty, programym product placement w programach śniadaniowych), radio, prasę, internet, kina i outdoor. Terminu jej realizacji nie podano.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Mr Target zareklamuje Podlaskie za 2,5 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl