MRM Worldwide i Universal McCann inwestują w eyetracking

Agencja interaktywna MRM Worldwide wraz z domem mediowym UniversalMcCann zakupiły dwa urządzenia umożliwiające prowadzenie badańśledzenia wzroku (eyetracking).

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Pierwszy, do wykorzystania w ramach badań związanych z użycieminternetu, drugi - m.in. do badań reklam prasowych, telewizyjnychoraz badań opakowań.

- Obydwa urządzenia poszerzą ofertę firmy o badania z tzw. nurtuUser Experience, związane z odbieraniem marki przez konsumentóworaz użyteczności stron internetowych. Badania będą prowadzone wramach działu MRM Experience - mówi Małgorzata Olszewska, prezesMRM Worldwide Polska.

W Universal McCann badaniami eyetracking zajmie się AnnaNiemczyk - senior research analyst, która jest odpowiedzialna takżeza prowadzenie badań trackingowych (atrybuty i świadomość marek,reklama) oraz pracuje przy nowym projekcie badań - wirtualnejetnografii.

W ramach zakupów została także podpisana umowa partnerska międzyfirmami Tobii ze Szwecji oraz grupą McCann Erickson.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"