MTV 00s zastąpi VH1 Europe. „Po kanale 80s, 90s czy NickMusic czas na lata 2000”

W niedzielę, 1 sierpnia ViacomCBS na polskim rynku uruchomi nowy kanał MTV 00s. Stacja w swojej ofercie zastąpi VH1 Europe. - Po kanale 80s, 90s czy NickMusic czas na lata 2000 - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Odachowska, PR manager ViacomCBS.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
MTV 00s zastąpi VH1 Europe. „Po kanale 80s, 90s czy NickMusic czas na lata 2000”
Logotyp kanału MTV 00s

W ofercie MTV 00s znajdą się głównie teledyski muzyczne z lat 2000-2010. - To kolejny krok w realizacji strategii firmy, po kanale 80s, 90s czy NickMusic czas na lata 2000. Co więcej, marka MTV jest lepiej rozpoznawalna niż VH1, co tylko zmacnia argumentację stojącą za tą zmianą - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Odachowska, PR manager ViacomCBS - komentuje Agnieszka Odachowska, PR manager ViacomCBS.

Stacja MTV 00s testowo nadawana była w Wielkiej Brytanii w maju i czerwcu 2020 roku.

MTV 00s zastąpi VH1 Europe

MTV 00s na polskim rynku zostanie uruchomiony w niedzielę, 1 sierpnia 2021 roku. Stacja pojawi się w miejscu kanału VH1 Europe, który zniknie z rynku.

VH1 Europe w ofercie ViacomCBS znajdował się z przerwami od 2000 roku (stacja kilkukrotnie została wprowadzana na rynek i usuwana z niego, ostatni raz weszła na rynek w 2010 roku). Stacja prezentowała głównie muzykę z ostatnich 20 lat, ale w ofercie znajdowały się również klipy z utworami z lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nickmusic-oferta-jak-odbierac-koniec-mtv-music-24,7170192408053889a ##

Polski oddział ViacomCBS nie potrzebuje zgody KRRiT na przekształcenie VH1 Europe w MTV 00s. Oba kanały nadawcy operują na zagranicznych koncesjach.

W 2020 roku przychody ViacomCBS wyniosły 25,28 mld dol. w porównaniu z 26,99 mld dol. w 2019 roku. To spadek o 6 proc. w ujęciu rocznym. Za to w samym czwartym kwartale 2020 roku koncern odnotował wzrost przychodów na poziomie 3 proc., one wyniosły 6,84 mld dol. Zysk netto z działalności operacyjnej w ub.r. wyniósł 2,3 mld dol., co jest wynikiem o 27 proc. gorszym niż w roku 2019, kiedy koncern zarobił 3,17 mld dol.

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon