Multi Communications dla Renault Polska

Konwencja poświęconą wprowadzeniu na rynek nowego modelu Renault Modus

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dział event marketingu agencji Multi Communications zorganizował w dniu 2 października br. konwencję dla dziennikarzy, VIP-ów, Koncesjonerów i pracowników Renault Polska, poświęconą wprowadzeniu na rynek nowego modelu Renault Modus. Punktem kulminacyjnym imprezy była prapremiera musicalu "Modus Creati", która odbyła się w Teatrze Wielkim.

Musical "Modus Creati" został zainspirowany nowym modelem Renault.  To musical o sztuce tworzenia samochodu  -  Renault Modus. Akcja rozgrywa się w biurze projektowym, w którym rządzi  "czarny charakter" - konserwatywna szefowa, przeciwko której buntuje się zespół pracowników. Wyrazem buntu pełnych pasji tworzenia młodych projektantów jest zaprojektowanie nowego modelu samochodu  - dla dorosłych o duszy dziecka.

Pomysł musicalu jest wspólnym dziełem agencji Multi Communications i Irka Dobrowolskiego. Irek Dobrowolski jest także autorem libretta, tekstów piosenek i inscenizacji musicalu. Muzykę skomponował Adam Sztaba. Choreografem i współreżyserem przedstawienia jest Krzysztof Adamski, autorką kostiumów Katarzyna Adamczyk, a autorem animacji graficznych Piotr Szabliński.

W przedstawieniu wzięły udział największe gwiazdy polskiej sceny musicalowej: Barbara Melzer, Katarzyna Łaska, Marta Smuk, Anita Steciuk, Michał Milowicz, Robert Rozmus,  Tomasz Steciuk, a także  Mirosław Woźniak, który wystąpił w tańcu solowym.

Agencja Multi Communications była również odpowiedzialna za imprezy towarzyszące premierze Renault Modus, skierowane do Koncesjonerów i pracowników Renault w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu