SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Multikino ze specjalną ofertą dla korzystających z Google Pay

Firma Google dołączyła do programu Multikina skierowanego do uczniów i studentów – M!Karta. Dzięki temu płacąc przez Google Pay, bilety do Multikina na filmy 2D przez cały tydzień kosztują 14,90 zł.  

Article

M!Karta przeznaczona jest dla uczniów od 16. roku życia i studentów, posiadających ważną legitymację studencką. Karta kosztuje 14,90 zł i jest ważna rok. Upoważnia do zakupu biletów na filmy 2D z aktualnego repertuaru Multikina wyświetlanych od poniedziałku do czwartku. Dodatkowo posiadacze karty mogą otrzymać zestaw barowy Oscar przez cały tydzień za 14,90 zł.

W ramach partnerstwa z Google, osoby, korzystające z płatności Google Pay, nabywając bilety przez www.multikino.pl, zapłacą 14,90 zł – zarówno w tygodniu, jak i w weekendy. To stała cena, do której nie jest naliczana opłata internetowa.

Ofercie towarzyszy program lojalnościowy. Po zarejestrowaniu karty i udzieleniu zgody marketingowej użytkownicy zbierają punkty, które mogą wymieniać na gratisowe bilety.

- Na rynku multipleksów nie ma tańszej oferty, tak świetnie skrojonej na potrzeby młodych. M!Karta działa od 2018 roku, a jej użytkowników stale przybywa – mówi Igor Przespolewski, szef działu Marketingu w Multikino.

- Już od wielu miesięcy kinomaniacy w Polsce, z małą pomocą od Google, korzystają z wygodnych i bezpiecznych płatności online w Multikinie. Na dodatek bilety i vouchery do kina mogą zostać zapisane w telefonie w aplikacji Google Pay - dzięki temu zawsze są pod ręką. Mamy nadzieję, że nasza wspólna oferta M!Karty przypadnie do gustu młodym osobom, które bardzo często korzystają wyłącznie z elektronicznych  portfeli i szczególnie cenią sobie wygodę płynącą z nowoczesnych technologii - mówi Lucyna Janas, strategic partner manager w Google Pay.

Do Multikina należą 32 kina w 26 miejscowościach. W okresie rozrachunkowym od czerwca 2016 do lutego 2018 roku Multikino zanotowało wzrost przychodów sprzedażowych do 652,93 mln zł oraz zysku netto do 36,4 mln zł. Wpływy z biletów i reklam wyniosły 482,83 mln zł, a ze sprzedaży przekąsek i napojów - 166,43 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Multikino ze specjalną ofertą dla korzystających z Google Pay

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl