SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Multimedia Polska sprzedała ponad 1 mln usług, ma ok. 638 tys.abonentów

Spółka Multimedia Polska w I kw. sprzedała ok. 39 tys. usług(telewizja kablowa, dostęp do internetu, telefonia stacjonarna -liczone oddzielnie, nawet jeśli zostały sprzedane w pakiecie) i wsumie sprzedała już ponad 1 mln usług (RGU).

Spółka poinformowała, że na koniec marca miała łącznie niemal638 tys. abonentów w stosunku do ok. 600 tys. przed rokiem.

"W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku, spółka sprzedałaniemal 39 tys. usług. Dzięki temu na koniec marca Multimedia Polskamiały już ponad 1 mln RGU, czyli o ponad 140 tys. więcej niż rokwcześniej" - czytamy w komunikacie.

"Spodziewamy się, że internet będzie zyskiwał na znaczeniu wstrukturze naszych przychodów" - powiedział prezes AndrzejRogowski. Na koniec I kwartału br. spółka miała blisko 230 tys.klientów szerokopasmowego dostępu do internetu, czyli prawie o 40%więcej niż rok wcześniej.

W I kwartale spółka pozyskała 15,6 tys. nowych abonentówcyfrowej telewizji kablowej (DTV). Na koniec marca tego roku spółkamiała już ponad 35 tys. użytkowników DTV.

"Na koniec marca 2008 r. Multimedia sprzedały łącznie 591,6 tys.RGU telewizji (cyfrowa telewizja kablowa, analogowa i programyPremium), czyli o 11% więcej niż rok wcześniej" - poinformowałaspółka.

Liczba abonentów korzystających z co najmniej dwóch usług(double play) wyniosła w I kwartale 2008 roku 226,6 tys., cooznacza wzrost o ponad 30% r/r. Z pakietu Triple Play korzystało51,3 tys. abonentów - niemal 40% więcej niż przed rokiem.

Liczba usług przypadająca na jednego abonenta zwiększyła się zpoziomu 1,43 w I kwartale 2007 roku i 1,52 w IV kwartale 2007 rokudo 1,57 w I kwartale 2008 r.

"Na koniec I kwartału 2008 r. spółka miała 181 tys. RGUtelefonu, czyli o prawie 10% więcej niż przed rokiem. W głównejmierze zawdzięcza to rosnącej popularności telefonii VoIP, opartejo protokół internetowy. W pierwszych trzech miesiącach spółceprzybyło niemal 7 tys. RGU VoIP. Już około 40% wszystkichużytkowników linii telefonicznych Multimedia Polska to abonencikorzystający z tej technologii" - czytamy dalej.

Narastająco w I-IV kw. 2007 roku grupa Multimedia Polska miała60,33 mln zł zysku wobec 98,61 mln zł zysku rok wcześniej przyobrotach odpowiednio 419,97 mln zł wobec 377,27 mln zł. Spółkaopublikuje wyniki finansowe za I kw. 14 maja.

Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska sprzedała ponad 1 mln usług, ma ok. 638 tys.abonentów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl