Multimedia Polska: telewizja cyfrowa o 44 proc. do góry

Na koniec III kwartału br. liczba klientów telewizji cyfrowej Multimedia Polska wyniosła 183 tys., czyli o 44,09 proc. więcej niż rok wcześniej. Najdynamiczniej w portfolio operatora rozwija się jednak usługa internetu mobilnego, która zanotowała wzrost o ok. 200 proc.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Ogółem na dzień 30 września br. do sieci kablowej Multimedia Polska podłączonych było 725 tys. abonentów, czyli o 5,59 proc. więcej niż rok wcześniej.

Z usługi internetowej operatora korzystało zaś 387 tys. klientów, co oznacza wzrost o 10,26 proc. Dodatkowo 11 tys. abonentów miało wykupiony także mobilny dostęp do internetu w tej sieci, czyli aż o 197,3 proc. więcej niż rok wcześniej.

Natomiast liczba abonentów usług telefonicznych wyniosła ok. 272 tys., po wzroście o 11,02 proc., a z telefonu mobilnego korzystało 177. klientów (wzrost o 3,51 proc.).

Spółka podała też, że blisko 322 tys. jej klientów korzystało z więcej niż jednej usługi, w tym ok. 97 tys. z pakietu Triple Play.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?