SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Multimedia Polska w ofensywie

PRO Media House rozpoczyna współpracę z Multimedia Polska.

Nowym klientem PRO Media House został jeden z największych w Polsce operatorów sieci telewizji kablowej, dostawca usługi internteowej i telefonii stacjonarnej, firma Multimedia Polska. O wyborze PRO Media House zadecydował przetarg.

Pierwszym zadaniem PRO Media House, zrealizowanym dla Multimedia Polska, było zaplanowanie mediów na potrzeby ruszającej od lipca kampanii reklamowej tej firmy. Celem kampanii jest poinformowanie o nowej, wakacyjnej ofercie Multimedia Polska, w ramach której codziennie można wygrać atrakcyjne wycieczki. Aby wziąć udział w ich losowaniu, wystarczy zamówić dowolną usługę operatora.

Specjaliści z PRO Media House jako nośniki reklamowe wybrali outdoor (miniboardy), indoor (m.in. nośniki w placówkach pocztowych i salonikach prasowych). Reklamy Multimedia Polska będą także emitowane w 19-stu lokalnych stacjach radiowych wzmocnionych siecią Radia Plus. Wszystkie te nośniki są ulokowane na terenie 25 miast w Polsce, w których Multimedia Polska chce zwiększyć liczbę osób korzystających ze swoich usług.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska w ofensywie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl