SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mural z recyklomatem w kampanii CCC

Firma obuwnicza CCC w kampanii pod hasłem "Krok w dobrą stronę" wykorzystała mural w centrum Warszawy, a przy nim ustawiła recyklomat. Za akcję odpowiadają MullenLowe MediaHub i Good Looking Studio.

Nowa kampania CCC ma zachęcać do zrobienia "Kroku w dobrą stronę", dbania o planetę i bycia ecofriendly. Marka w ten sposób promuje kolekcję Go For Nature, czyli buty zrobione z materiałów z recyklingu.

Dom mediowy MullenLowe MediaHub we współpracy z Good Looking Studio przygotował w jej ramach mural, pokryty farbami fotokatalitycznymi (chłoną dwutlenek węgla). Jego autorką jest artystka wizualna Beata Śliwińską BARRAKUZ. Motyw stworzony przez artystkę będzie wykorzystany także na plakatach i w kampanii online marki CCC. 

Na muralu zamontowano ledy, które uruchamiają się po wrzuceniu pustych, plastikowych butelek do recyklomatu – urządzenia ustawionego tuż obok muralu. Tu znajduje się QR kod uruchamiający Agumented Reality. 

Artystyczna instalacja, zachęcająca do proekologicznych nawyków, znajduje się przy ulicy Brackiej 25 w Warszawie, na jednej ze ścian na Domu Towarowym Braci Jabłkowskich.

Według szacunkowych danych w zeszłym kwartale finansowym grupa CCC osiągnęła wzrost przychodów o 85 proc. do 1,43 mld zł i wyniku EBITDA ze 142 mln zł straty do 59 mln zł zysku. Na koniec kwietnia miała 1 005 sklepów stacjonarnych, o 38 mniej niż przed rokiem. E-commerce stanowił 62,5 proc. przychodów firmy.

Dołącz do dyskusji: Mural z recyklomatem w kampanii CCC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl