Niemal 900 tys. widzów "Must Be the Music". Hitem był finał

Średnio 879 tys. widzów oglądało tej wiosny w Polsacie program "Must Be the Music” – wnika z danych Nielsena. Najwyższą widownię miał finał reaktywowanego po latach show, który obejrzało nieco ponad 1 milion widzów.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Niemal 900 tys. widzów "Must Be the Music". Hitem był finał
akpa

Polsat emitował 12. edycję programu „Must Be the Music. Tylko muzyka” w piątki o 19.55 między 7 marca a 16 maja. Reaktywowane po dziewięciu latach talent show oglądało średnio 879 tys. widzów, co dało Polsatowi udział w rynku na poziomie 7,74 proc. w grupie ogólnej, 8,31 proc. w grupie 16-49 i 8,04 w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Spośród 10 odcinków muzycznego show, największą widownię zgromadził finał, który obejrzało 1,06 mln osób. W całym sezonie średnia widownia nie spadła poniżej 666 tys. odbiorców (epizod z 25 kwietnia). 

Ubiegłej wiosny Polsat emitował w piątkowe wieczory o godz. 20.05 program „Twoja twarz brzmi znajomo - Najlepsi”. Według danych Nielsena średnia oglądalność premierowych odcinków 20. edycji programu wyniosła wówczas 1,32 mln widzów, co przełożyło się na 11,67 proc. udziału stacji wśród wszystkich widzów, 9,98 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 10,23 proc. w grupie 16-59.

Będzie kolejna edycja "Must Be the Music"

Zwycięzcami 12. edycji programu "Must Be the Music. Tylko muzyka" zostali Alien i Majtis. Artyści wygrali nagrodę pieniężną w wysokości 250 tys. zł oraz możliwość wystąpienia na Polsat Hit Festiwal w Sopocie. Polsat będzie kontynuował muzyczne show w przyszłym roku. Poszukiwania uczestników 13. edycji już trwają.

W jury programu zasiedli: Sebastian Karpiel-Bułecka, lider zespołu Zakopower, piosenkarz Dawid Kwiatkowski, wokalistka Natalia Szroeder oraz raper i producent muzyczny Miłosz Borycki znany jako Miuosh. Program prowadził Maciej Rock wspierany przez Patricię Kazadi i Adama Zdrójkowskiego. Producentem wykonawczym była firma Endemol Shine Polska. 

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez Must be the Music Polsat (@mustbethemusic.polsat)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu