Muzeum Polin reklamuje wystawę stałą hasłem #MaszToPoMnie

Muzeum Historii Żydów Polskich Polin w Warszawie ruszyło z kampanią promującą ekspozycję stałą „1000 lat historii Żydów polskich” pod nazwą #MaszToPoMnie. Kreacje oparto na cytatach znanych, historycznych postaci polskich Żydów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania #MaszToPoMnie wystartowała 17 lipca i potrwa do końca wakacji. Obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej (citylighty) w całej Warszawie, reklamę prasową oraz kreacje internetowe. Skierowana jest przede wszystkim do warszawiaków, ale także turystów przyjeżdżających latem do stolicy.

Na plakatach pokazane zostały cztery ważne dla polskiego dziedzictwa kulturowego i społecznego postaci – pedagog i pisarz Janusz Korczak,  poeta Julian Tuwim, poetka Zuzanna Ginczanka i działacz społeczny, jeden z przywódców powstania w getcie warszawskim Marek Edelman. To także osoby związane – przez całe życie lub przez jego część – z Warszawą.

grafika
grafika
grafika

Hasztag „MaszToPoMnie ma skłonić do refleksji nad wspólną, żydowsko – polską spuścizną i stanowi zaproszenie do odwiedzenia wystawy „1000 lat historii Żydów polskich” Muzeum Polin.

Kreację opracował dział komunikacji Muzeum Polin we współpracy z copywriterką Magdaleną Komorek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]