N.42 concept agency dla Polskiego Programu Weterynaryjnego

Do grona klientów agencji N.42 concept (dawniej Acha Public Relations) dołączył Polski Program Weterynaryjny - organizacja integrująca rynek usług weterynaryjnych w Polsce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

N.42 będzie wspierać Polski Program Weterynaryjny w zakresie kreacji strategii marketingowej programu VetiCover - pakietów profilaktycznych dla zwierząt domowych.

Agencja zajmie się budowaniem relacji z mediami, działaniami reklamowych i obsługą klienta w kanałach social media.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu