N.42 concept agency dla Polskiego Programu Weterynaryjnego

Do grona klientów agencji N.42 concept (dawniej Acha Public Relations) dołączył Polski Program Weterynaryjny - organizacja integrująca rynek usług weterynaryjnych w Polsce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

N.42 będzie wspierać Polski Program Weterynaryjny w zakresie kreacji strategii marketingowej programu VetiCover - pakietów profilaktycznych dla zwierząt domowych.

Agencja zajmie się budowaniem relacji z mediami, działaniami reklamowych i obsługą klienta w kanałach social media.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały