Właśnie zakończony sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można było w środy o godz. 20.55, w okresie od 9 września ub.r. do 2 czerwca br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 2,36 mln osób, co przełożyło się na 16,69 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,66 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Zdecydowanie najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnęła emisja z 10 lutego. Śledziło ją średnio 2,51 mln osób. Tego dnia odbywał się protest mediów, w którym większość komercyjnych stacji - m.in. Polsat i TVN - nadawały czarne plansze.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/m-jak-milosc-ogladalo-prawie-4-mln-widzow-tvp2-zarobila-126-44-mln-zl-z-reklam,7170179464403073a ##
Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu nadal była zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajął TVN, który emitując wtedy gł. teleturniej „Milionerzy”, osiągał 9,21 proc. udziału. Trzecia była TVP1 („Wielki test” i filmy fabularne; 8,11 proc.), a czwarty - Polsat (gł. „Nasz nowy dom”, „Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show” i „Komisarz mama”; 6,46 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była stacją pierwszego wyboru.

Wpływy reklamowe z premierowych odcinków serialu pokazanych w sezonie 2020/2021 wyniosły 36,91 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ojciec-mateusz-w-nowym-pasmie-stracil-1-18-mln-widzow,7170177444828801a ##











