2,36 mln widzów „Na dobre i na złe”, TVP2 nadal zdecydowanym liderem

Serial „Na dobre i na złe” w sezonie 2020/2021 oglądało średnio 2,36 mln osób. Produkcja rok do roku straciła 580 tys. widzów. Cykl nadal dawał Dwójce pozycję lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 36,91 mln zł.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
2,36 mln widzów „Na dobre i na złe”, TVP2 nadal zdecydowanym liderem
„Na dobre i na złe”; fot. TVP

Właśnie zakończony sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można było w środy o godz. 20.55, w okresie od 9 września ub.r. do 2 czerwca br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 2,36 mln osób, co przełożyło się na 16,69 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,73 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,66 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnęła emisja z 10 lutego. Śledziło ją średnio 2,51 mln osób. Tego dnia odbywał się protest mediów, w którym większość komercyjnych stacji - m.in. Polsat i TVN - nadawały czarne plansze.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/m-jak-milosc-ogladalo-prawie-4-mln-widzow-tvp2-zarobila-126-44-mln-zl-z-reklam,7170179464403073a ##

Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu nadal była zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajął TVN, który emitując wtedy gł. teleturniej „Milionerzy”, osiągał 9,21 proc. udziału. Trzecia była TVP1 („Wielki test” i filmy fabularne; 8,11 proc.), a czwarty - Polsat (gł. „Nasz nowy dom”, „Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show” i „Komisarz mama”; 6,46 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była stacją pierwszego wyboru.

grafika

Wpływy reklamowe z premierowych odcinków serialu pokazanych w sezonie 2020/2021 wyniosły 36,91 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ojciec-mateusz-w-nowym-pasmie-stracil-1-18-mln-widzow,7170177444828801a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu