SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Na językach” Agnieszki Szulim straciło 250 tys. widzów. 6,6 mln zł z reklam

Trzecią edycję programu „Na językach” oglądało średnio 1,25 mln osób. Magazyn w porównaniu do pierwszej serii stracił 250 tys. widzów. Wpływy z reklam wyniosły 6,61 mln zł.

Agnieszka Szulim, fot tvn Article

Program „Na językach” nadawany był na antenie TVN w niedziele o godz. 22.00, w okresie od 2 marca do 25 maja br. Średnia widownia trzeciej edycji magazynu wyniosła 1,25 mln osób. Przełożyło się to na 10,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 12,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

>>> „Na językach” zniknie z anteny? TVN zaprzecza

Program Agnieszki Szulim w porównaniu do emitowanego rok temu pierwszego sezonu stracił 250 tys. widzów. Wówczas „Na językach” oglądało średnio 1,5 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 12,58 proc. oraz 14,23 proc. udziału. Wówczas program zaczął być jednak emitowany w lutym br. (więcej na ten temat).

Wpływy reklamowe TVN wokół premierowych odcinków magazynu wyniosły 6,61 mln zł, o 6,45 mln zł mniej niż przy pierwszej serii (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Prowadzone przez Agnieszkę Szulim „Na językach” to podsumowanie tygodnia w show biznesie, w programie znaleźć można relacje reporterskie, wywiady oraz dyskusje w studiu. Cotygodniowy magazyn realizowany jest we współpracy z dziennikiem „Fakt”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Na językach” Agnieszki Szulim straciło 250 tys. widzów. 6,6 mln zł z reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fakt
szmira badziewie tandeta o niczym czyli o tym samym zaściankowym odpustowym polskim szoł wiocha biznesie na okrągło
21 16
odpowiedź
User
robertos
a ja tak lubilem ta pania, tyle dobrego wnosila do radia i telewizji.....
12 9
odpowiedź
User
xx
Dody nie ma w TVN - Dody nie ma w `Na językach` to i oglądalność poleciała w dół. ups
10 12
odpowiedź
User
Mcmc89
Bez pomysłu, bez ikry, wtórne, oklepane twarze, bez polotu, mierne intelektualnie....etc
12 9
odpowiedź
User
ja
Ta pani jest natarczywa, krzykliwa, zaborcza, nic pozytywnego nie mozna powiedziec.
9 8
odpowiedź