SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Na pomoc rozszerzonym naczynkom'

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris rozpoczęło działania wspierające sprzedaż dermokosmetyków z linii Pharmaceris N.

Kampania prasową pod hasłem „Na pomoc rozszerzonym naczynkom” przygotowana została przez agencję marketingu medycznego HealthWay Integrated Healthcare Communications.  I etap działań promocyjnych potrwa do kwietnia.

Kampania „Na pomoc rozszerzonym naczynkom” ma charakter edukacyjny.

    

Grupą docelową kampanii są kobiety powyżej 20 roku życia, mieszkające w średnich i dużych miastach, mające skłonności do problemów  naczynkowych.

W ramach realizowanych działań agencja HealthWay przygotowała advertoriale w formie porady udzielanej przez lekarza. W kampanii został wykorzystany wizerunek Dr Carmen Vincent - dermatolog z Centrum Naukowo-Badawczego Dr Irena Eris.

Działania obejmą czasopisma kierowane do kobiet, w tym magazyny luksusowe (Wysokie Obcasy, Zwierciadło, Viva), prasę poradnikową (Claudia, Olivia, Poradnik Domowy) oraz magazyny o zdrowiu (Zdrowie, Vita, Moda na Zdrowie).

Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Na pomoc rozszerzonym naczynkom'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl