SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Na reklamę aut wydano 595 mln zł

Przez cały ubiegły rok na reklamę samochodów wydano w Polsce 595,6 mln zł, o 14,5 proc. więcej niż w 2003 r

Według obliczeń firmy Expert-Monitor, w grudniu wydano na promocję aut blisko 42 mln zł. Jest to mniej o 19 mln zł niż w grudniu 2003 r. oraz aż o 27 mln zł mniej w porównaniu z listopadem 2004, gdy zamówiono reklam za 69 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Na reklamę aut wydano 595 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl