SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najdroższe polskie marki

TVN, TVP i RMF FM - to najdroższe polskie marki mediowe

Telekomunikacja Polska, wyceniana na ponad 3,8 mld zł, to najwięcej warta polska marka - wynika z pierwszego w kraju, rankingu najdroższych polskich marek
organizowany przez Ernst&Young, AC Nielsen i "Rzeczpospolitą".

Wśród produktów spożywczych zwyciężył Wedel, w kategorii towarów niespożywczych Wólczanka, w mediach i usługach telewizja TVN. Tuż za stacją Piotra Waltera, uplasowała się TVP a za nią radio RMF FM, które zostało uznane najmocniejszą marką radiową w Polsce.


- Dobre atrakcyjne spółki są solą silnego rynku kapitałowego. Zależy nam, aby spółki publiczne miały dobre marki, ponieważ tylko takie mogą zainteresować zagranicznych inwestorów, a co za tym idzie, przyczynić się do rozwoju rynku - podkreślał Wiesław Rozłucki, prezes Giełdy Papierów Wartościowych, podczas wczorajszego ogłoszenia wyników rankingu najdroższych marek polskich 2004 r.

Łączna wartość 150 najdroższych polskich marek sięga 22,6 mld zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Najdroższe polskie marki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl