SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najlepsze tytuły prasowe

Magazyn "Media & Marketing Polska" przyznał Tytuły Roku 2003/2004

Branżowy magazyn "Media & Marketing Polska" przyznał Tytuły Roku 2003/2004 za wyróżniającą się działalność na rynku magazynów.

Za "Magazyn Rok" uznano "Przekrój", "Debiut Roku"  to "Avanti", Redaktor Naczelny Roku: Agata Ubysz, "Marie Claire" a  Wydawca Roku: AWR "Wprost".

W uzasadnieniu werdyktu redakcja napisała:

"Po latach zapomnienia "Przekrój" wreszcie odrodził się w formule, która przyciągnęła pokaźne grono czytelników. Wydawca, Edipresse Polska, stworzył nowe pismo; ma ono nowoczesną, ekspresyjną formułę, przyciąga doskonałymi zdjęciami, wysokiej jakości grafiką i nieszablonową treścią".

"Avanti" Agory SA, połączenie magazynu z katalogiem produktów, otworzyło kategorię pism shoppingowych w Polsce. Swoją formułą inspiruje konkurentów. Debiut zaczyna się opłacac, według starej zasady, że największe profity zbiera ten, kto pierwszy ryzykuje".

"Marie Claire" wydawnictwa Hachette Filipacchi, pod redakcją Agaty Ubysz to przede wszystkim bardzo dobry reportaż, świeże spojrzenie na modę i urodę. Czytając magazyn, ma się wrażenie ogromnej bliskości z bohaterami tekstów".

"Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost" zaskoczyła skalą inwestycji w ciągu ostatnich miesięcy. Poszerzyła swoje portfolio o trzy tytuły z różnych segmentów. Pozyskane pisma sprawnie modyfikuje, a odbiorcy odpowiadają wzrostem zainteresowania".

Co roku przy okazji przyznawania "Tytułów Roku" magazyn "MMP" przedstawił osobę, ktora w swej pracy zawodowej zmierzyła się ze szczególnym wyzwaniem. W tym roku PROFIL poświęcony jest Tomaszowi Namysłowi, członkowi zarządu Wydawnictwa Bauer, a materiał redakcyjny kreślący jego sylwetkę redakcja zatytułowala "Odkrywca nowych lądów".

Wydawcą dwutygodnika "Media & Marketing Polska" jest spółka VFP Communications.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Najlepsze tytuły prasowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl