Najpopularniejsze talk-show

Najsztub, Wojewódzki czy Prokop - który talk-show jest najpopularniejszy?

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z najnowszych danych AGB Polska najwięcej widzów przed ekranem gromadzi talk-show Piotra Najsztub - "Najsztub pyta". Do tej pory każdy odcinek obejrzało średnio 2 100 633 widzów. Na drugim miejscu plasuje się program "Kuba Wojewódzki" a na trzecim "Prokop i Panny"*.

Zupełnie inaczej wygląda sytuacja, gdy porównamy programy pod względem udziału w rynku. Tutaj zdecydowanym liderem jest talk-show "Kuba Wojewódzki", który  bije konkurencje zarówno w grupie 4+ jak i 16-49, czyli w grupie najatrakcyjniejszej dla reklamodawców.

                                                          

                                                   AMR% -4+   SHR%-4+    SHR%16-49

2004-09-05 (Sun)2 062 98721,51%24,71%2004-09-12 (Sun)2 010 93620,56%24,79%2004-09-19 (Sun)1 916 85220,48%25,38%2004-09-26 (Sun)2 103 62821,44%24,92%2004-10-03 (Sun)1 962 91120,56%25,81%KUBA WOJEWODZKI-średnia2 012 70620,92%25,11%2004-09-05 (Sun)1 519 20310,97%10,03%2004-09-12 (Sun)2 258 55816,39%16,27%2004-09-19 (Sun)2 170 93315,39%13,93%2004-09-26 (Sun)2 114 66215,19%13,87%2004-10-03 (Sun)2 436 76517,09%15,72%NAJSZTUB PYTA -średnia2 100 63315,02%13,99%2004-09-11 (Sat)1 473 96510,46%8,58%2004-09-18 (Sat)1 993 88915,61%11,55%2004-09-25 (Sat)1 633 26311,25%7,75%2004-10-02 (Sat)1 767 93712,37%8,53%PROKOP I PANNY -średnia1 714 46012,30%9,05%Oto struktura widzów tych trzech programów:

                            KUBA W.    Najsztub P.     Prokop

                                    ADH %       ADH%      ADH%

Mężczyźni45,40%42,00%42,80%Kobiety54,60%58,00%57,20% 4 - 9 1,50%2,00%1,50% 10 - 153,60%3,40%3,80%16 - 197,80%4,30%2,10%20 - 2411,10%4,70%2,50%25 - 2911,60%7,90%5,10%30 - 347,30%6,40%5,00%35 - 398,70%5,90%6,20%40 - 4411,50%9,30%7,70%45 - 499,80%10,40%8,50%50 - 549,90%12,40%13,60%55 - 596,40%8,80%8,70%60+10,70%24,30%35,30%Wieś32,40%22,70%42,30%< 50 tys.27,90%23,40%24,80%50-100 tys.8,30%10,40%7,30%100-200 tys.7,80%11,30%6,20%> 200 tys.23,50%32,10%19,40%Top management10,80%10,30%6,40%Medium level17,30%17,90%13,00%Robotnicy i rolnicy14,70%12,50%11,80%Emeryci21,50%36,80%48,20%Inni 35,70%22,50%20,60%Podstawowe47,00%44,20%49,60%Średnie37,80%37,20%33,80%Wyższe10,10%13,20%11,30%Inne5,10%5,40%5,30%

* pod uwagę były brane trzy programy: "Najsztub pyta", "Kuba Wojewódzki" i "Prokop i Panny". Program Tomasza Lisa "Co z ta Polską?" w tej kategorii nie uwzględniliśmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu