SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Największe stacje radiowe straciły słuchaczy, zyskało Radio Maryja

RMF FM pozostaje niezmiennie liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Badany okres był udany dla Radia Maryja, które zanotowało rekordowy wzrost.

<!-- 0.3306s -->

Z najnowszej fali badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (wrzesień - listopad 2012) wynika, że RMF FM z wynikiem 25,3 proc. - po spadku o 1,5 punktu procentowego - było liderem słuchalności wśród stacji ogólnopolskich.

Na drugim miejscu uplasowało się Radio ZET z 15,2 proc. udziałem w rynku (poprzednio 16,2 proc.). Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z wynikiem 11,1 proc. (spadek o 0,4 pkt. proc.) a czwartym miejscu uplasowała się "Trójka" - 7,5 proc. (spadek o 0,7 punktu procentowego).

Swoje wyniki poprawiły w tym okresie Radio Maryja (o 0,9 pkt. proc.), Eska Rock (o 0,3 pkt. proc.) i RMF Classic (o 0,1 pkt. proc.).

  wrzesień : listopad 2012 wrzesień : listopad 2011 wrzesień : listopad 2010 wrzesień : listopad 2009 wrzesień : listopad 2008 wrzesień : listopad 2007 wrzesień : listopad 2006
RMF FM 25,30% 26,80% 26,80% 25,40% 23,00% 22,40% 22,00%
Radio ZET 15,20% 16,20% 16,30% 15,90% 18,40% 19,30% 19,80%
Jedynka 11,10% 11,50% 13,00% 12,30% 12,60% 13,60% 13,40%
Trójka  7,50% 8,20% 7,60% 7,00% 6,50% 5,80% 5,80%
Radio Maryja 2,90% 2,00% 1,80% 2,00% 1,90% 1,80% 1,90%
ESKA ROCK 1,70% 1,40% 1,50% 1,10% 0,60% 0,20% -
TOK FM 1,10% 1,30% 1,30% 0,90% 1,20% 1,10% -
RMF Classic 0,80% 0,70% 0,60% 0,50% 0,40%    
Czwórka 0,50% 0,40% 0,20% 0,20% 0,30% 0,30% 0,70%
Dwójka 0,50% 0,70% 0,70% 0,70% 0,80% 0,60% 0,70%
CHILLI ZET 0,40% 0,50% 0,40% 0,50% 0,00% - -
Radio PiN 0,20% 0,10% 0,20% 0,10% -% -% -%


Dane o rynku radiowym za ostatni rok.   

  wrzesień  : listopad 2011 grudzień : luty 2012 marzec : maj 2012 czerwiec : sierpień 2012 wrzesień : listopad 2012
RMF FM 26,8% 25,4% 23,7% 25,1% 25,3%
Radio ZET 16,2% 15,3% 15,6% 15,2% 15,2%
Jedynka 11,5% 11,6% 12,0% 12,6% 11,1%
Trójka 8,2% 7,7% 8,9% 8,7% 7,5%
Radio Maryja 2,0% 3,0% 2,5% 2,3% 2,9%
ESKA ROCK 1,4% 1,7% 1,7% 1,9% 1,7%
TOK FM 1,3% 1,5% 1,3% 1,1% 1,1%
RMF Classic 0,7% 0,7% 0,9% 0,9% 0,8%
Czwórka 0,4% 0,5% 0,5% 0,5% 0,5%
Dwójka 0,7% 0,6% 0,7% 0,6% 0,5%
CHILLI ZET 0,5% 0,4% 0,6% 0,5% 0,4%
Radio PiN 0,1% 0,2% 0,1% 0,2% 0,2%


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Największe stacje radiowe straciły słuchaczy, zyskało Radio Maryja

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Donald Bąk
Radio Maryja manipuluje.
Puszcza wypowiedzi premiera te z sprzed 5 laty i porównuje je z tymi wypowiedzianymi teraz i nie komentuje tego.
Toż słuchacze mogą odnieść wrażenie, że nasz ukochany wódz kłamie, a tak przecież być nie może.
11 8
odpowiedź
User
lolek
ja w Grudniu zawsze slucham Radia Maryja ponieważ tam można posłuchać prawdziwych kolęd a nie tak jak w komercyjnych jakies jingle bells i inny syf z centrum handlowego
8 8
odpowiedź
User
Bronek z Budy
Masz rację Donalcie. Uważam rze to podpada pod mowę nienawiści. Órgany powinny się tym zająć!
8 8
odpowiedź