Gemius wprowadza narzędzie gemiusPostBuy do pomiarów kampanii w mediach tradycyjnych i cyfrowych

Firma Gemius wprowadziła do oferty nowe narzędzie marketingowe o nazwie gemiusPostBuy. Rozwiązanie umożliwia jednoźródłowy pomiar kampanii reklamowych prowadzonych równocześnie w mediach tradycyjnych i online. Dzięki gemiusPostBuy marketerzy mają otrzymać informację o całkowitym zasięgu wszystkich działań reklamowych prowadzonych na wielu platformach: w telewizji, radiu oraz w digitalu, zarówno na PC, jak i na urządzeniach mobilnych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Jak informuje Gemius narzędzie gemiusPostBuy powstało w oparciu o metodologię badania single source. Rozwiązanie polega na pomiarze współoglądalności reklam i konsumpcji różnych mediów w oparciu o jednoźródłowy panel.

Dzięki  gemiusPostBuy użytkownicy będą mogli sprawdzić wspólny zasięg dla swoich kampanii reklamowych emitowanych w telewizji, radiu i internecie, zarówno na komputerach osobistych i laptopach, jak i na urządzeniach mobilnych, na powierzchni lokalnych wydawców i globalnych platformach. Wyniki pomiaru prezentowane są w wersji graficznej dostępnej w interfejsie gemiusDirectEffect.

grafika
grafika

– Gemius, jako firma tworząca narzędzia wykorzystywane na co dzień przez marketerów, nieustanie wsłuchuje się w ich potrzeby. Komunikat ze strony branży jest jasny: „Czekamy z niecierpliwością na badanie jednoźródłowe” - wyjaśnia w komunikacie Piotr Ejdys, prezes Gemiusa. - Już teraz oferujemy gotowy produkt. Jednoźródłowy panel Gemius przekroczył w listopadzie 1000 panelistów i wciąż rośnie, a pomiarem objętych jest już 36 kanałów telewizyjnych. Dla pierwszych klientów narzędzie gemiusPostBuy możemy uruchomić nawet dla tegorocznych kampanii świątecznych.

grafika
grafika

W gemiusPostBuy użytkownicy zobaczą ile unikalnego zasięgu w kampanii prowadzonej w digitalu i telewizji dobudowali użytkownicy za pomocą aplikacji mobilnej Facebooka, YouTube’a czy playerów VOD.

Ponadto reklamodawcy mogą sprawdzić jak budował się wspólny zasięg ich kampanii dzień po dniu dla danego typu mediów, grupy medialnej, kanału, strony czy kreacji reklamowej. Dowiedzą się również, jak wyglądała dzienna częstotliwość kontaktu konsumentów z ich reklamą w poszczególnych kanałach komunikacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski