NASK ma nowego szefa komunikacji

Jacek Dziura został dyrektorem pionu mediów i komunikacji w podległej resortowi cyfryzacji Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej NASK. Zastąpił Sebastiana Wasilewskiego.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
NASK ma nowego szefa komunikacji
Jacek Dziura

Jacek Dziura to ekspert komunikacji marketingowej z wieloletnim doświadczeniem. Był szefem marketingu w firmie technologiczno-doradczej Future Mind. Kierował także marketingiem w Grupie iCEA, gdzie był m.in. odpowiedzialny za tworzenie brandingu i strategii komunikacji spółek w holdingu Digital Now. W portfolio ma także doświadczenie dziennikarskie, zdobywane w „Magazynie Digital”.

Członek komitetu eksperckiego Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.

Przez ostatnich kilka miesięcy pionem mediów i komunikacji w NASK kierował Sebastian Wasilewski. To były dziennikarz i dokumentalista, przez dziewięć lat, do maja 2021 roku, związany z TVN24. Wasilewski w NASK zastąpił Aleksandrę Gieros-Brzezińską. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że nadal pracuje w instytucji. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS