"Nasz Dziennik" nie chce reklam resortu rodziny

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Socjalnej jest w trakcie przetargu na zakup powierzchni reklamowej w prasie. “Nasz Dziennik” znajdujący się na liście tytułów, w których resort chce się promować nie jest zainteresowany taką współpracą: “Profil wydawniczy nie odpowiada treściom, które prezentuje aktualne kierownictwo ministerstwa”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Nasz Dziennik" nie chce reklam resortu rodziny
Ojciec Tadeusz Rydzyk, fot. PAP/Tytus Żmijewski

Przetarg resortu rodziny dotyczy zakupu przestrzeni reklamowej w prasie drukowanej ogólnopolskiej i regionalnej wraz z przeniesieniem na portal internetowy danego tytułu. Wybrana w nim firma miałaby pracować dla resortu przez pół roku, a budżet na tę współpracy wynosi nieco ponad 650 tys. zł. 

Uczestniczące w nim firmy mają wraz z ofertą złożyć formularz cenowy, w którym Ministerstwo wskazało listę interesujących go tytułów. Są na niej m.in. dzienniki regionalne (21 tytułów), tygodniki i dwutygodniki ogólnopolskie, miesięczniki oraz dzienniki ogólnopolskie. Wśród tych ostatnich znalazły się: “”Fakt", “Dziennik Gazeta Prawna”, “Rzeczpospolita”, “Gazeta Wyborcza”, “Super Express”, “Puls Biznesu” oraz “Nasz Dziennik”

Przetargiem zainteresował się Andrzej Andrysiak, prezes Rady Wydawców Stowarzyszenia Gazet Lokalnych. W swoim wpisie na X przytoczył korespondencję z biurem ogłoszeń i reklamy “Naszego Dziennika”, do którego Biuro Reklamy Gazet Lokalnych zwróciło się z prośbą o przesłanie wyceny na potrzeby tego postępowania. 

“Jesteśmy zdziwieni faktem, że obecne władze ministerstwa zamieściły nasz tytuł w przetargu. Nie byliśmy o tym poinformowani, a profil wydawniczy ”Naszego Dziennika" nie odpowiada treściom, które prezentuje aktualne kierownictwo ministerstwa i które miałyby być publikowane w wyniku przetargu" - odpisał Tomasz Kapała z biura reklamy i ogłoszeń “Naszego Dziennika”. Dodał, by w przyszłości tytuł nie był uwzględniany w przetargach resortu rodziny, ponieważ wydawca nie przewiduje z nim współpracy w jakimkolwiek zakresie. 

“Nasz Dziennik” dalej pod kreską

W ub.r. firma osiągnęła 18,42 mln zł przychodów sprzedażowych, o 4,2 proc. więcej niż przed rokiem (17,74 mln zł). Spółka oprócz „Naszego Dziennika” wydaje miesięcznik „Szlachetne Zdrowie”. Przychody ze sprzedaży obu tytułów wzrosły z 12,82 do 13,03 mln zł. 

Wyniki sprzedaży „Naszego Dziennika” nie są audytowane przez Polskie Badania Czytelnictwa. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat