SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nasz nowy dom 2” oglądało 1,7 mln widzów. Przyniósł 8,7 mln zł z reklam

Drugą edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” oglądało w Polsacie średnio 1,66 mln widzów. Miał on minimalnie mniej widzów niż pierwsza edycja, ale zanotowała za to wyższe udziały w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 8,72 mln zł.

"Nasz nowy dom", Polsat

Program „Nasz nowy dom 2” oglądać można było na antenie Polsatu w niedziele o godz. 17.50, w okresie od 16 marca do 25 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że drugą serię formatu oglądało średnio 1,66 mln osób. Przełożyło się to na 13,59 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 16,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Drugi sezon programu Katarzyny Dowbor miał o 40 tys. mniej oglądających niż nadawana jesienią ub.r. pierwsza seria reality-show, ale wzrosły udziały produkcji w rynku telewizyjnym. Premierowa edycja gromadziła średnio 1,70 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 12,28 proc. i 15,34 proc. (więcej na ten temat).

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach drugiej serii formatu wyniosły 8,72 mln zł. W porównaniu do pierwszej edycji wzrosły one o 0,19 mln zł.

Kolejny sezon programu „Nasz nowy dom” na antenie Polsatu pojawi się jesienią br. (dowiedz się więcej).

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa pod kierunkiem architekta Martyny Kupczyk oraz kierownika robót Artura Witkowskiegi w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu i właścicielem praw do formatu jest Constantin Entertainment.

Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom 2” oglądało 1,7 mln widzów. Przyniósł 8,7 mln zł z reklam

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kamil
Bardzo fajny i ciepły program. Super że będzie kolejna edycja :))
odpowiedź
User
Marlena
Udany program, z empatią, bez zadęcia, bez Rozenek... Same plusy!!!!
odpowiedź
User
Staszek
Świetny program. Naprawdę pomagają ludziom.
odpowiedź