SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nata: Czystość z pierwotnej natury

Na outdoorze i w punktach sprzedaży trwa relaunchowa kampaniareklamowa wody mineralnej Nata. Akcja promuje zmieniony wizerunekmarki, która ma nową nazwę, butelkę i logo.

Kampania wody mineralnej Nata reklamuje jejnową nazwę, która przed relaunchem brzmiała NataAqua. Marka zmieniła też butelkę, etykietę i logo. Akcjapod hasłem "Czystość z pierwotnej natury" opiera się na motywiespecyficznej ewolucji i polodowcowego pochodzenia brandu, cowzmacnia jego nowy claim: "Woda mineralna sprzed milionów lat".Odświeżona marka jest skierowana przede wszystkim do kobiet.

natareklamawiochagdynia

Akcja od początku sierpnia jest prowadzona głównie w regioniepomorskim, obejmując outdoor (billboardy, mobile i nośniki typu jetbike), punkty sprzedaży oraz działania motywacyjne dla hurtownikówi detalistów pod hasłem "Nata w Natarciu".

natadobre



Zmienioną identyfikację marki przygotowała agencja CzarnyTulipan, a koncepcję jej pozycjonowania i kreację kampaniireklamowej - agencja Mediafocus.

  • Więcej informacji:
  • Nata

Dołącz do dyskusji: Nata: Czystość z pierwotnej natury

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl