SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

nc+ nie reaguje na internetowy lincz. „Czekamy, aż temperatura dyskusji opadnie”

Oferta nc+ spotkała się w internecie z masową krytyką. Użytkownicy oprócz mnóstwa krytycznych komentarzy tworzą prześmiewcze memy. - Chcemy poczekać, aż temperatura dyskusji nieco opadnie - wyjaśnia nam strategię nc+ w social media Norbert Kilen.

Julien Verley, prezes nc+

Julien Verley, prezes nc+

Pierwsze negatywne opinie o ofercie nc+ pojawiły się w czwartek, zaraz po jej zaprezentowaniu. Klientom Cyfry+ i N szczególnie nie spodobało się rozdzielenie kanałów z grupy Canal+ na różne pakiety oraz wysokie ceny. Na facebokowym profilu nowej platformy - liczącym obecnie ponad 30 tys. użytkowników - szybko pojawiło się kilkaset komentarzy, za które administratorzy jeszcze w czwartek dziękowali i deklarowali: „Jest nam przykro, że nasza nowa oferta spotkała się z taką krytyką z Waszej strony. Z drugiej strony - rozumiemy Wasze zaniepokojenie. Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na każde z Waszych pytań indywidualnie. Obiecujemy, że jutro w serii postów wyjaśnimy kwestie, o które pytacie”.

W piątek nc+ opisała zalety poszczególnych pakietów oraz zachęcała: „Przyjdźcie do najbliższego punktu sprzedaży, zadzwońcie do Call Center lub zostawcie swoje namiary na stronie nc+, a skontaktujemy się z Wami”, zastrzegając, że „pomimo zatrudnienia dodatkowych konsultantów, zainteresowanie ofertą nc+ przerosło nasze oczekiwanie, w związku z czym prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość”. O to samo administratorzy apelowali jeszcze w sobotę. Pod każdym z wpisów pojawiło się po ponad 500 komentarzy, w których internauci oprócz krytykowania oferty narzekają na horrendalnie długie - nawet kilkugodzinne - czekanie na połączenie z konsultantem platformy oraz wyłączenie niektórych kanałów w Cyfrze+ i N.

>>> Julien Verley: nie zmienimy oferty nc+, 600 wariantów promocyjnych

Już w czwartek powstały forum i fanpage Antync+, na których internauci m.in. radzą sobie, jak rozwiązać umowę z dotychczasowymi platformami. „Z tego powodu, że NC+ na swoim Facebookowym profilu kasuje wpisy, to wyraź swoje niezadowolenie odnośnie zmian w NC+ w tym miejscu. Niech wszyscy wiedzą” - stwierdził w pierwszym wpisie twórca profilu. Deklaruje on, że jest studentem dziennikarstwa z Poznania i nie ma nic wspólnego z innymi platformami cyfrowymi i telewizjami kablowymi. Ich przedstawiciele - konkretnie rzeczniczki Cyfrowego Polsatu i UPC Polska - zdecydowanie odcinają się od fanpage’a.

W poniedziałek wieczorem profil miał już ponad 10 tys. fanów, a na forum pojawiło się ok. 100 wpisów. Dodatkowo utworzono wydarzenie „Wypowiadam umowę z nc+”, do którego dołączyło ponad tysiąc osób.

Na Anty nc+ zamieszczono też kilka wypowiedzi przesłanych rzekomo przez byłych konsultantów Cyfry+ i N, którzy odeszli lub zostali zwolnieni, bo nie chcieli promować nowej, mało korzystnej oferty. Pojawiły się również prześmiewcze grafiki na temat nc+. Bohaterką niektórych jest wiceprezes platformy Beata Mońka i jej deklaracja na temat zatrzymania przez nc+ wszystkich klientów.

Tymczasem na oficjalnym profilu nc+ administratorzy nie wypowiadają się od soboty, mimo że pod ostatnimi wpisami i grafikami nowe komentarze są dodawane co kilka minut.

- Chcemy poczekać, aż temperatura dyskusji nieco opadnie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Norbert Kilen, strategy director agencji Think Kong zajmującej się obsługą fanpage’a. Zapewnia, że żadne wpisy poza tymi łamiącymi regulamin (np. niecenzuralnymi lub zachęcającymi do przemocy) nie są usuwane. - W weekend uruchomiliśmy forum pod adresem ncpluspytania.pl, na które zapraszamy użytkowników, żeby pytali i dyskutowali o nc+ - mówi Kilen. - Robimy wszystko, żeby prowadzić dialog z użytkownikami w odpowiedni, satysfakcjonujący wszystkich sposób. Rozumiem, jak skomplikowana jest cała sytuacja, dlatego najważniejsze wydaje się teraz uporządkowanie tej dyskusji - dodaje.

Zupełnie inaczej strategię nc+ na Facebooku ocenia Arkadiusz Widawski, redaktor naczelny „Online Marketing Polska” prowadzący blog na portalu Wirtualnemedia.pl „Brak jakiegokolwiek pomysłu, jak poradzić sobie z falą krytyki. W odpowiedzi na negatywne opinie i bardzo dużą liczbę pytań uruchomiono forum dyskusyjne. Zastosowano więc ucieczkę z social media. Trochę jak przed padającym deszczem uciekamy pod drzewo, licząc na to, że pod nim nie zmokniemy. Na forum też niezbyt dużo odpowiedzi na pytania użytkowników. Całkowicie jest to niezrozumiałe i w żaden sposób nie odpowiada na potrzeby użytkowników” - stwierdza Widawski  (przeczytaj cały wpis w serwisie blogowym portalu Wirtualnemedia.pl).

Platforma nc+ powstała z połączenia Cyfry+ i n, a jej start nastąpił 21 marca br., czyli w 18. rocznicę wejścia do Polski Canal+. nc+ oferuje 130 kanałów, w tym 50 nadawanych w jakości HD. Oferta platformy nc+ składa się z sześciu pakietów w cenach 39 zł, 59 zł, 79 zł, 99 zł, 119 zł i 199 zł miesięcznie, kilkunastu kolekcji VoD, w ofercie jest też m.in. multiroom (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: nc+ nie reaguje na internetowy lincz. „Czekamy, aż temperatura dyskusji opadnie”

98 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
antymedia
To jest tak jak z produkcją nowego modelu np. samochodu. Jest on po 1. nowy, po 2. inny, i po 3. cholernie drogi! Sztuka więc polega na tym, że kupi go tylko nieliczne "ekskluzywne" grono naiwniaków przepłacając co najmniej kilkakrotnie! Wtedy sprzedaz staje w miejscu i obniżamy cenkę aż stanie sie on dostepny dla przecietnego Kowalskiego. Rolą producenta jest jak najdłużej utrzymać najwyższą cenę jesli tylko sprzedaż sie kręci! Wszystko więc zależy tak naprawde od konsumenta, najlepiej świadomego. Nie kupuje NIKT to, cenka spada od razu bo, producent ponosi koszty cały czas.
odpowiedź
User
panodwfu
Nie kumam... jak mi nie odpowiada oferta, to nie kupuję, a nie marnuję czasu na tworzenie kółek dyskusyjnych na fb. Normalnie, dzieci neostrady, żal!
odpowiedź
User
analityk
Czwkajcie sobie czekajcie.. Tylko ciekawe czy czekać też zamiarzaja udziałowcy którzy zaczną notowac straty, bo wraz z końcami umów klienci przestaną e przedłuzać a na nowych to nie macie co liczyc hehehe
odpowiedź