SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Miesiąc na próbę, potem trzy za darmo - nc+ w promocji „odpowiada wymagającym” (wideo)

Platforma nc+ rozpoczęła promocję, w ramach której jej usługi można za darmo testować do końca miesiąca, a potem korzystać do trzech miesięcy za darmo. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Rafała Cieszyńskiego i Krzysztofa Stelmaszyka.

Article

W ramach promocji można korzystać z usług nc+ na próbę do końca danego miesiąca, a jeśli się w tym okresie zrezygnuje - nie poniesie się żadnych opłat. Natomiast przy podpisaniu umowy na 24 miesiące można do trzech pierwszych miesięcy korzystać za darmo i bez opłaty aktywacyjnej. Promocja obejmuje pakiety telewizyjne nc+ oraz usługi nc+ Internet i nc+ Telefon., natomiast nie jest dostępna z pakietem Start+.

Z kolei z pakietu kanałów Eleven Sports Nework i HBO z HBO GO można korzystać bez opłat przez do 6 miesięcy, a potem odpowiednio za 15,90 i 25 zł miesięcznie.

Promocji towarzyszy kampania z Rafałem Cieszyńskim i Krzysztofem Stelmaszykiem, ambasadorami reklamowymi nc+. Reklamy podkreślają, że platforma „odpowiada wymagającym”. W niektórych prezentowane są różne tematyki treści dostępnych w nc+, m.in. transmisje piłkarskie.

Akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję oraz internet.

Za obsługę marketingową nc+ odpowiadają 2012 Agency (kreacja reklam) oraz Havas Media (planowanie i zakup mediów).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Miesiąc na próbę, potem trzy za darmo - nc+ w promocji „odpowiada wymagającym” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek_Sz
Oni się tam nigdy nie nauczą, że promowanie się poprzez tych dwóch mocno dystansujących panów, to najgorszy z pomysłów na sprzedaż, pozyskanie abonentów. Niby kto się z nimi utożsamia? Prezes? Szef marketingu?

A przeciętny Kowalski patrzy, nic nie rozumie, zabierają mu ligi, odchodzą prowadzący (czyżby stracili ligę angielską?), do tego kary na poczet ściemniania abonentom i mamy kolejną odsłonę tragikomedii jaką była fuzja n-ki i Cyfry+.

To tylko pokazuje, że poprzedni prezes jak i obecny nie rozumieją polskiego rynku, zespół się boi i robi gnioty pod nich, tracą co się da a arogancki uśmiech nie schodzi z ich twarzy, tak jak nie schodzi z twarzy aktorów w spotach.

Zabić taką firmę, to nie lada wyczyn!
10 3
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing