SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nestle: Duże się opłaca

Cereal Partners Poland Toruń-Pacific rusza z nową kampanią, zaktórej realizację odpowiada Agencja McCann Erickson.

Od 19 listopada 2007 roku w stacjach telewizyjnych Polsat, TVN iTVP emitowany będzie spot pod hasłem "Duże się opłaca".

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o fakcie, żenajpopularniejsze płatki śniadaniowe NESTLÉ są dostępne w większychopakowaniach po atrakcyjnej cenie. Kampania ma także na celuzachęcenie konsumentów do kupna produktów oferowanych wopakowaniach o większej gramaturze.

W 15 sekundowym spocie zwrócono szczególną uwagę na ekonomicznycharakter promocji - "więcej za mniej" poprzez wyeksponowanie ikonypromocyjnej "Duże się opłaca", charakterystycznej dla wszystkichpłatków NESTLÉ mających nową gramaturę.

Ze strony Klienta projekt koordynował zespół w składzie: MonikaGajewska (Brand Manager - Kids Brands), Monika Fladrowska (JuniorBrand Manager).

Nad realizacją projektu ze strony agencji McCann Ericksonczuwali: Iwona Kluszczyńska (Creative Director), Wojtek Dagiel(Creative Director), Blanka Lipińska (Creative Group Head), AgaKaczor (Junior Art. Director), Kasia Sobczak (Junior Copywriter),Elena Nowosad (Strategic Planner), Marta Okła (Account Manager),Iwona Michalska (Senior Account Executive), Paweł Mrówka (TVProducer).

Kampanię w mediach zaplanował dom mediowy Mediaedge:cia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nestle: Duże się opłaca

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl