Nestlé Ice Cream w portfolio Euro RSCG Sensors

Euro RSCG Sensors rozpoczęła współpracę z Nestlé Ice Cream w zakresie działań PR dla marek lodów Nestlé.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Współpraca obejmuje działania media relations, jak również współopracowanie, przeprowadzenie i nagłośnienie projektu specjalnego wpisującego się w światowy trend kreowania nowych produktów. Zadaniem agencji jest również współpraca z autorytetami w dziedzinie design. Projekt prowadzi dział komunikacji konsumenckiej agencji.

- Tegoroczna kampania PR lodów Nestlé, będzie jedną z najbardziej innowacyjnych spośród marek lodowych i mamy nadzieję, że zaktywuje naszych konsumentów, którzy będą czerpać jeszcze większą radość ze smakowania i eksperymentowania z lodami Nestlé – mówi Izabela Kościów, Product Group Manager, szef działu marketingu Nestlé Ice Cream.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?