SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nestlé Junior: Mleko, które dzieci piją duszkiem

W prasie parentingowej startuje kampania reklamowa mleka Nestlé Junior. Akcja pod hasłem „Mleko, które dzieci piją duszkiem” wspiera nowy wariant smakowy tego produktu.

Kampania reklamowa mleka Nestlé Junior jest związana z wprowadzeniem na początku roku do sprzedaży tego produktu w naturalnym wariancie smakowym. Przekaz wykorzystywany w akcji pod hasłem „Mleko, które dzieci piją duszkiem” opiera się na wizerunku mlecznego duszka.

Akcja obejmuje prasę parentingową („Mamo to Ja”, „Mam Dziecko”, „Dziecko”, „Twój Maluszek”, „Twoje Dziecko” i „Rodzice”), w której będzie prowadzona od wydań marcowych.

Kreację kampanii – zaplanowanej do końca roku – przygotowała agencja Publicis, a media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia.

Dołącz do dyskusji: Nestlé Junior: Mleko, które dzieci piją duszkiem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kopa
To mleko akurat jest bardzo niesmaczne...mało kto z moim znajomych to kupuje.Ja od siebie polecam raczej produkty mleczne z Lidla.W kategori jakosc/cena,najlepsze.
odpowiedź