Netflix chce podnieść ceny?

Kolejni analitycy spekulują, że w końcówce roku Netflix ogłosi podwyżkę cen swoich pakietów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Netflix chce podnieść ceny?

Eksperci banku inwestycyjnego Jefferies w najnowszej analizie przewidują, że w grudniu tego roku abonenci Netfliksa mogą spodziewać się ogłoszenia wzrostu cen abonamentów.

Ostatnia podwyżka cen Netflixa w planie standardowym miała miejsce w styczniu 2022 r. Choć dziś na tle konkurencji Netflix dalej oferuje najbardziej konkurencyjne ceny, to sytuację może zmienić rozbudowa biblioteki o kosztochłonne inwestycje. Głównie - prawa do transmisji wydarzeń sportowych (np. świąteczny mecz NFL) i kolejne sezony kultowych seriali „Squid Game”, „Stranger Things”

„Uważamy, że Netflix przez cały ten rok przygotowywał się do podwyżki cen na koniec roku” – analizują eksperci Jefferies.

Podobne analizy przedstawiali w lutym br. eksperci UBS. To, w połączeniu ze wzrostem przychodów z reklam i znacznym wzrostem liczby abonentów, powinno zwiększyć całkowity wzrost przychodów firmy w 2024 r. do 15 proc., według szacunków analityków.

Obecnie w USA Netflix najtańszy abonament kosztuje 6,99 dolarów miesięcznie (plan Basic z reklamami), najdroższy 19,99 miesięcznie (Premium).

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska