Netflix z nowościami dla rodzin. TOP 10 tytułów dla dzieci i e-maile z inspiracjami

Netflix wprowadza dwie nowe funkcje opracowane z myślą o rodzinach. Mają one pomóc im we wzmacnianiu więzi, np. dzięki wspólnemu odkrywaniu nowych tytułów. W serwisie pojawił się ranking najpopularniejszych tytułów dla dzieci, a co dwa tygodnie na adresy e-mailowe platforma roześle biuletyn z inspiracjami.

km
km
Udostępnij artykuł:
Netflix z nowościami dla rodzin. TOP 10 tytułów dla dzieci i e-maile z inspiracjami

W nowej sekcji TOP 10 znajdują się najpopularniejsze tytuły dla dzieci. Będzie tutaj można znaleźć najchętniej oglądane w danym kraju tytuły na profilach dla najmłodszych widzów. Zestawienie ma być odświeżane każdego dnia.

Według Netfliksa, dzięki listom popularnych filmów, seriali i programów rodziny będą mogły jeszcze bardziej zbliżyć się do siebie.

grafika

Druga nowość proponowana przez streamingowy serwis to wysyłane co dwa tygodnie wiadomości e-mail na temat programów dla dzieci. Mają one dostarczyć rodzicom informacji o preferencjach dzieci i nowych sposobach rozbudzania ich zainteresowań.

Netflix zapowiada, że w biuletynach, których wysyłka rozpocznie się w piątek 16 lipca, znajdą się rekomendacje przygotowane na podstawie ulubionych filmów, seriali i programów dziecka, zadania i kolorowanki do wydrukowania inspirowane ulubionymi postaciami dziecka, statystyki i rankingi dotyczące kategorii najczęściej wybieranych przez dziecko (np. "Nauka", "Przyjaźń" itp.) oraz wskazówki dotyczące korzystania z profilu "Dzieci" w serwisie.

grafika

Ranking TOP 10 i biuletyn to kolejne rozwiązania przygotowane przez Netflix z myślą o rodzinach. Serwis oferuje takie narzędzia jak profile dla dzieci, własne kategorie wiekowe, czy blokady profili.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-polskie-produkcje-opinie-premiera-sexify-rojst-9-sexify-rojst-97-w-lesie-dzis-nie-zasnie-nikt-axis-mundi-prime-time ##

W pierwszym kwartale br. liczba subskrybentów Netflixa zwiększyła się o 3,98 mln do 207,64 mln, podczas gdy prognozowano wzrost o 6 mln. Wpływy firmy wyniosły 7,16 mld dolarów, po wzroście o 24 proc. rok do roku. Zysk operacyjny poszedł w górę z 958 mln do 1,96 mld dolarów, marża operacyjna - z 16,6 do 27,4 proc., a zysk netto - z 709 mln do 1,71 mld dolarów. Każdy z tych wskaźników osiągnął rekordową wartość w historii Netflixa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day