SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Netia promuje w nowych reklamach ofertę z Disney+

Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa oraz kampania OOH Netii, promująca oferty światłowodowego dostępu do internetu z krótką umową oraz pakiety z najbardziej atrakcyjnymi treściami serwisu Disney+, który w Netii dostępny jest przez rok bez opłat.

Kampania reklamowa ATL - która wystartowała 5 września i potrwa do 16 października – koncentruje się na prezentowaniu bogactwa filmów i seriali, które są dostępne w serwisie Disney+, oferowanym na wyłączność operatorską przez Grupę Polsat Plus, w tym Netię.

Disney+ w Netii

Klienci Netii mogą wraz z szybkim dostępu do internetu oraz pakietami z usługą telewizyjną, uzyskać dostęp do serwisu Disney+ przez rok bez opłat, a przez kolejne miesiące w cenie 28,99 zł. Natomiast zakup pakietu 3 usług pod marką Netia z umową na 24 miesiące (Internet, TV, telefon komórkowy z przeniesieniem numeru) premiowany będzie dostępem do Disney+ przez okres 2 lat bez opłat.

Zaplanowane na wrzesień kampanie OOH oraz digital w mediach internetowych, wspierają przede wszystkim sprzedaż ofert szybkiego, światłowodowego dostępu do internetu (nawet do 1 Gb/s) z umową na 9 miesięcy.

Kampania OOH realizowana będzie w kilku największych aglomeracjach, będących jednocześnie dużymi ośrodkami akademickimi. Reklamy Netii będą widoczne na tyłach autobusów i/lub podświetlanych tablicach w: Trójmieście, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Wrocławiu i Warszawie (również w wagonach metra).

Spoty (15 i 30 sekund) emitowane będą do 16 października  w popularnych kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Warner Bros. Discovery. Spoty emitowane będą również w popularnych sieciach klubów fitness, w ramach kampanii OOH.

Za kreację odpowiada agencja Freundschaft, spot wyprodukowała firma TFP, natomiast zakup mediów leżał po stronie domu mediowego Vizeum.

Dołącz do dyskusji: Netia promuje w nowych reklamach ofertę z Disney+

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl