Netia promuje w nowych reklamach ofertę z Disney+

Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa oraz kampania OOH Netii, promująca oferty światłowodowego dostępu do internetu z krótką umową oraz pakiety z najbardziej atrakcyjnymi treściami serwisu Disney+, który w Netii dostępny jest przez rok bez opłat.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Netia promuje w nowych reklamach ofertę z Disney+

Kampania reklamowa ATL - która wystartowała 5 września i potrwa do 16 października – koncentruje się na prezentowaniu bogactwa filmów i seriali, które są dostępne w serwisie Disney+, oferowanym na wyłączność operatorską przez Grupę Polsat Plus, w tym Netię.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-odbierac-disney-polsat-box-plus-netia-polsat-box-go-cena-promocja-komentarze ##

Disney+ w Netii

Klienci Netii mogą wraz z szybkim dostępu do internetu oraz pakietami z usługą telewizyjną, uzyskać dostęp do serwisu Disney+ przez rok bez opłat, a przez kolejne miesiące w cenie 28,99 zł. Natomiast zakup pakietu 3 usług pod marką Netia z umową na 24 miesiące (Internet, TV, telefon komórkowy z przeniesieniem numeru) premiowany będzie dostępem do Disney+ przez okres 2 lat bez opłat.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/promocja-disney-polsat-box-plus-netia-plush-polsat-box-go-jak-pobrac-oferta-lista-urzadzen ##

Zaplanowane na wrzesień kampanie OOH oraz digital w mediach internetowych, wspierają przede wszystkim sprzedaż ofert szybkiego, światłowodowego dostępu do internetu (nawet do 1 Gb/s) z umową na 9 miesięcy.

Kampania OOH realizowana będzie w kilku największych aglomeracjach, będących jednocześnie dużymi ośrodkami akademickimi. Reklamy Netii będą widoczne na tyłach autobusów i/lub podświetlanych tablicach w: Trójmieście, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Wrocławiu i Warszawie (również w wagonach metra).

Spoty (15 i 30 sekund) emitowane będą do 16 października  w popularnych kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Warner Bros. Discovery. Spoty emitowane będą również w popularnych sieciach klubów fitness, w ramach kampanii OOH.

Za kreację odpowiada agencja Freundschaft, spot wyprodukowała firma TFP, natomiast zakup mediów leżał po stronie domu mediowego Vizeum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W Republice Donald Tusk jak komunistyczny generał. Skarga na materiał od AI

W Republice Donald Tusk jak komunistyczny generał. Skarga na materiał od AI

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Ranking 10 systemów CRM – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Ranking 10 systemów CRM – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej