Netia przenosi obsługę mediową z Carat Polska do MediaCom Warszawa

Dom mediowy MediaCom Warszawa wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego operatora telekomunikacyjnego Netia SA. W przetargu agencja pokonała Arena Media, Media Group i Carat Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Netia przenosi obsługę mediową z Carat Polska do MediaCom Warszawa

MediaCom Warszawa rozpocznie obsługę mediową Netii jesienią br. Firmy będą pracować ze sobą dwa lata.

Agencja będzie odpowiedzialna za strategię oraz dopasowanie kanałów komunikacji i zakup mediów w zakresie kampanii ATL. MediaCom zajmie się aktywnościami operatora w telewizji, radiu, prasie, na outdoorze oraz działaniami niestandardowymi.

- O wyborze MediaCom jako partnera do współpracy zdecydowała zaprezentowana strategia oraz zaproponowane warunki kosztowe - stwierdza Rafał Gontarz, kierownik ds. komunikacji marketingowej w Netii..

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wyniki-finansowe-netia-2017-rok ##

MediaCom Warszawa w prowadzonym przez Netię przetargu pokonał czterech konkurentów: Media Group, Arena Media (Havas Media Group)  i Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska). Ta ostatnia agencja poprzednio zajmowała się obsługą mediową Netii.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska