Netrisk kupił austriacką porównywarkę cen durchblicker

Grupa Netrisk, kontrolowana przez fundusz inwestycyjny MCI Capital, zakończyła przejęcie austriackiej fimy durchblicker, wydawcy internetowej porównywarki cen.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Netrisk kupił austriacką porównywarkę cen durchblicker
Fot. Pixabay

- durchblicker na pokładzie pomoże firmie Netrisk w dalszym umacnianiu pozycji lidera w zakresie porównywania cen online w Europie Środkowo-Wschodniej. Jesteśmy dobrze przygotowani do rozwoju w nadchodzących latach - komentuje Dávid Kárpáti, dyrektor ds. rozwoju korporacyjnego w Netrisk Group.

- Przejęcie durchblickera wpisuje się w długoterminową strategię rozwoju Grupy Netrisk, w której silny wzrost organiczny wspieramy jest międzynarodową ekspansją poprzez akwizycje. Dzisiaj Grupa Netrisk po raz kolejny potwierdza swoje aspiracje stania się zdecydowanym liderem środkowoeuropejskiego rynku - komentuje kolei Filip Berkowski, starszy dyrektor inwestycyjny w MCI Capital.

Durchblicker działa od 2010 roku, jest jedną z czołowych porównywarek cen w Austrii.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/esky-wzrost-sprzedazy-o-34-proc-mci-inwestuje-158-mln-zl-w-55-proc-akcji,7170042489948289a ##

W efekcie tego przejęcia Grupa Netrisk ze swoimi platformami jest obecna w pięciu krajach europejskich o łącznej populacji wynoszącej 37 mln. Do firmy należą m.in. węgierskie Netrisk.hu i Biztositas.hu, czeskie Klik.cz i Porovnej24.cz, słowackie Klik.sk i Netfinancie.sk oraz litewska Edrauda.lt. Oferują one przede wszystkim usługi ubezpieczeniowe, a także bankowe, energetyczne i telekomunikacyjne.

Grupa Netrisk podkreśla, że w ub.r. jej platformy pośredniczyły lub odnowiły ponad 2 mln umów dotyczących różnych grup produktowych.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day