'Niania' zyskała widzów na zakończenie

Druga część dziewiątego sezonu sitcomu TVN-u 'Niania' miała więcejwidzów niż nadawane w tym czasie programy Polsatu oraz TVP 2 iprzegrała jedynie z propozycjami TVP 1. Oglądalność serialu byławyższa niż wiosną br., ale niższa niż we wcześniejszych sezonach.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia widownia siedmiu ostatnich odcinków "Niani" wyniosła2,93 mln osób, dając stacji 20,15 proc. udziału w grupie 4+ i 24,47proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych na zlecenie portaluWirtualnemedia.pl.

W paśmie emisji sitcomu (soboty godz. 20.00) TVNzajmował drugie miejsce pod względem osiąganego udziału w rynkuwśród wszystkich widzów. Lepsza była jedynie TVP 1,nadająca w tym czasie głównie "Sport", "Pogodę" i filmy fabularne -pozycje te miały 20,95 proc. udziału. Za TVN-em znalazły się Polsat("Jak oni śpiewają", "Formuła 1", "Polsat Boxing Night"; 18,73proc.) i TVP 2 (gł. "Kabaretowy Klub Dwójki", Mistrzostwa Europy wkoszykówce 13,66 proc.), natomiast w grupie komercyjnej to TVN byłliderem.

Druga część dziewiątej serii sitcomu miała trzecinajsłabszy wynik oglądalności spośród wszystkich sezonów"Niani". Najmniej widzów miało zresztą nadawane w maju br. osiempierwszych odcinków dziewiątego sezonu. Natomiast największąpopularnością w historii cieszyła się pokazywana jesienią 2006 rokutrzecia edycja "Niani".

Z danych wynika, że ostatni sezon serialu oglądałygłównie kobiety, widzowie powyżej 25. roku życia orazmieszkańcy miast.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]