Nie bądź zmywarką ... zatrudnij ją!

Pod tym hasłem dwóch liderów rynkowych - Bosch i Calgonit - rozpoczyna wspólną akcje promocyjną

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do każdej kupionej zmywarki Bosch – wolnostojącej i do zabudowy – dołączany będzie zestaw produktów Calgonit – tabletki 3 w 1, odświeżacz do zmywarki oraz środek czyszczący. Dodatkowo Bosch proponuje klientom 60 dni na wypróbowanie zmywarki i jej ewentualny zwrot. Wspólna akcja ma przede wszystkim cel edukacyjny – przekonanie Polaków do zalet zmywarek do naczyń.

Oprócz wspólnego spotu reklamowego Boscha i Benckisera akcję wspierają szeroko zakrojone działania POS – standy z ulotkami, zawieszki, wobblery zarówno w sklepach jak i studiach kuchennych. Ponadto w około 70 sklepach AGD w całym kraju przeprowadzane będą akcje ze zmywarka demonstracyjną.

W porównaniu z krajami Europy Zachodniej, a nawet z naszymi południowymi sąsiadami, liczba zmywarek w Polsce jest cały czas jeszcze zdumiewająco mała. Wierzymy w stereotypy, że urządzenia te zużywają dużo wody i niepotrzebnie zajmują miejsce w kuchni. Działania promocyjne Boscha i Calgonitu mają zmienić dotychczasowe przekonania Polaków. Dlatego materiały promocyjne kładą nacisk na zalety posiadania zmywarek i uświadamiają, że dzięki zmywarce można ograniczyć zużycie wody nawet o 40% i zaoszczędzić do 23 dni wolnego czasu w roku!  Zmywarki pracują w znacznie wyższej temperaturze niż przy zmywaniu ręcznym, a więc gwarantują większą higienę naszym naczyniom. Posiadają programy do bardzo delikatnych kieliszków jaki i do brudnych garnków, dlatego efekt zmywania jest zawsze znakomity. 

Marka Bosch jest niekwestionowanym liderem rynku zmywarek w Polsce, także dlatego że cały czas wprowadza innowacje do swojego sprzętu. Najnowszą jest funkcja auto 3 in 1, w którą wyposażonych jest większość modeli zmywarek Bosch. Jest to specjalny system, który sam, bez naszego udziału i włączania jakiegokolwiek przycisku rozpoznaje, czy zastosowaliśmy tradycyjny detergent czy też tabletki 3 w 1. Dzięki temu mechanizm zmywania dostosowywany jest do użytego detergentu,  a efekt zmywania jest zawsze najlepszy.

Akcja promocyjna ma więc przekonać sceptyków do wypróbowania zmywarki. Przedstawia  racjonalne argumenty a wyjątkowym niedowiarkom umożliwia nawet zwrot urządzenia przez 60 dni od daty zakupu. Trudno jednak sobie wyobrazić, że ktoś,  kto wypróbuje zalety zmywarki, będzie chciał się z nią rozstać.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu