SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aldi Polska wybrało Agencję Nie Do Ogarnięcia

Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrała przetarg sieci sklepów Aldi Polska. Zajmie się obsługą profilu tej marki w serwisie LinkedIn.

Agencja Nie Do Ogarnięcia zwyciężyła w przetargu na strategię i obsługę profilu sieci supermarketów Aldi w serwisie LinkedIn.

Do zadań agencji należy stała obsługa profilu marki z uwzględnieniem komunikacji w obszarach CSR, public relations oraz employer branding i HR, a także moderacja. Celem prowadzonych działań jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki i pracodawcy z wyboru, a także ugruntowanie pozycji Aldi jako lidera w branży.

Od 2021 roku ANDO prowadzi również komunikację na profilu marki na Facebooku. Aldi zdecydowało się na przedłużenie współpracy w tym obszarze również w 2022 roku.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu.

Dołącz do dyskusji: Aldi Polska wybrało Agencję Nie Do Ogarnięcia

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Elemeledutki
Raz Aldi. Zawsze ku.. Aldi. Po roku skumali i zmienili na zawsze cos z Aldi. Tak się kończy jak spece od reklamy znają społeczeństwo ze spotkań sobie podobnych wilanowian i ich power pointow.
odpowiedź