Nie jesteśmy misjonarzami

Firma rafineria prezentuje wybrane projekty

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma rafineria prezentuje wybrane projekty pod adresem www.rafineria.com. Na stronie znajdują się prace dla klientów, z którymi rafineria współpracuje oraz najważniejsze osoby tworzące firmę.

- Wygląd strony oddaje charakter firmy. rafineria koncentruje swoje wysiłki na realizacji zlecenia w sposób prosty i klarowny. Słowa: misja, wizja lub filozofia, których używają firmy z branży są bardzo zabawne, ale nie znajdziecie ich na naszej www. Projektowanie graficzne oraz reklama to połączenie dobrego rzemiosła, pomysłu i wiedzy dotyczącej zachowań konsumentów. Ich efektem ma być czytelna informacja oraz oczekiwana sprzedaż produktów. Wiemy, że to najważniejsze dla naszych klientów i tak traktujemy naszą codzienną pracę. Nie jesteśmy misjonarzami... Choć czasem zdarzają nam się wizje - mówi Paweł Bujski, który odpowiada w firmie za kontakty z klientami.

rafineria działa od 2001 roku i zatrudnia na stałe 3 osoby. Zarząd firmy stanowią Sebastian Szumigaj oraz Paweł Bujski. rafineria korzysta także z usług stałych współpracowników w zakresie kreacji oraz produkcji poligraficznej i multimedialnej.

Do głównych klientów firmy należy Axel Springer Polska. rafineria stworzyła i realizuje kampanie reklamowe (radio/tv) dla magazynów młodzieżowych "POPCORN" i "Dziewczyna". Jest również autorem serii ogłoszeń prasowych promujących magazyny komputerowe: "Komputer ŚWIAT", "Komputer ŚWIAT Gry" oraz "PLAY".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska