SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Nie ma Podlaskiego, nie (...)" w kampanii Pasztetu Podlaskiego

Na outdoorze, w radiu i internecie trwa kampania promująca Pasztet Podlaski (Drosed). Akcję przygotowała firma Adlermedia.

Kampania oparta jest na trzech hasłach reklamowych, które mają w dowcipny sposób prezentować codzienne funkcjonowanie Polaków w sytuacji, w której zabrakłoby Pasztetu Podlaskiego: „Nie ma Podlaskiego, nie robię”, „Nie ma Podlaskiego, nie sprzątam” i „Nie ma Podlaskiego, nie wstaję”. Celem akcji jest przypomnienie o produkcie, a także budowanie świadomości i rozpoznawalności marki w grupie młodszych konsumentów.

Kampania, która potrwa do końca czerwca br., obejmuje reklamy na nośnikach outdoor (billboardy i citylighty w dużych miastach, m.in. Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Gdańsku), w autobusach, radiu (Tok FM, Roxy FM, Złote Przeboje, Eska, Eska Rock, Wawa, Vox FM, Plus, Planeta FM, Antyradio) i internecie (Facebook, Demotywatory).



 
 

Za kreację kampanii oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Adlermedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Nie ma Podlaskiego, nie (...)" w kampanii Pasztetu Podlaskiego

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
ale pasztet...
odpowiedź
User
sic
A rezultatem "akcji" jest ośmieszenie produktu i autorów tej bzdurnej kampanii.Brawo.Róbta tak dalej!
odpowiedź
User
moj nick
Jako konsument jutro wstanę, posprzątam, popracuję ale PODLASKIEGO JUŻ NIGDY NIE KUPIĘ.
odpowiedź