SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nie skazuj ich na nudę” w kampanii „Live in Levi’s” (wideo)

W polskich mediach zaczęła się kampania reklamowa ubrań Levi’s pod hasłem „Live in Levi’s”. Akcję, do której zaangażowano m.in. Agnieszkę Szulim i Antoniego Pawlickiego, realizują u nas firmy Media Direction OMD i Aliganza Fashion Agency.

Spot emitowany w ramach kampanii „Live in Levi’s” pokazuje to, jak w różnych zakątkach świata (Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Tokio i Szanghaju) żyją, pracują i bawią się fani marki Levi’s, m.in. frontmenka zespołu Sleigh Bells - Alexis Krauss, tatuażyści i fryzjerzy, a także gwiazda street-style Julii Sarr-Jamois.

W Polsce reklama jest wyświetlana w najważniejszych stacjach telewizyjnych i największych sieciach kinowych.

Akcja obejmuje również prasę (reklamy i artykuły sponsorowane w topowych magazynach modowych), internet (reklamy na portalach, aktywności w social media związane z hashtagiem #LiveInLevis) oraz sklepy.

Przypomnijmy, że na potrzeby kampanii zrealizowano sesje zdjęciowe z dziennikarką Agnieszką Szulim i aktorem Antonim Pawlickim (zobacz szczegóły).

Globalną koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja FCB. Spot wyreżyserował Fredrik Bond, nakręcił Jason Nocito, a bluesową piosenkę nagrał Jamie N. Commons.

W Polsce za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD, a za działania public relations - Aliganza Fashion Agency.

Dołącz do dyskusji: „Nie skazuj ich na nudę” w kampanii „Live in Levi’s” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl