SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nielsen: Google najpopularniejsze w 2008 r.

Firma badawcza Nielsen opublikowała podsumowanie najpopularniejszych w bieżącym roku medialnych trendów wśród Amerykanów. Raport przedstawia pierwsze dziesiątki m.in. najchętniej oglądanych za oceanem programów telewizyjnych i filmów, najczęściej odwiedzanych stron internetowych oraz najczęściej kupowanych płyt muzycznych.

Nielsen: Google najpopularniejsze w 2008 r.

W kategorii stron internetowych zdecydowanym liderem okazało się Google z miesięczną średnią 120,5 miliona unikalnych użytkowników odwiedzających tą wyszukiwarkę.

Na kolejnych miejscach znalazły się: Yahoo! (114,9 miliona unikalnych odwiedzających na miesiąc), MSN/Windows Live (98,4 mln), Microsoft (95,5 mln), AOL Media Network (90,2 mln), YouTube (72,6 mln), Fox Interactive Media (68,8 mln), eBay (54,7 mln), Wikipedia (54,5 mln) oraz Apple (49,3 mln).

Natomiast w przypadku stron internetowych, do których mieszkańcy USA uzyskiwali dostęp za pomocą telefonów komórkowych, na czele znalazła się Yahoo! Mail, wyprzedzając kolejno Google Search, Gmail, Weather Channel, ESPN, MSN Hotmail, Google Maps, AOL Email, CNN News oraz Facebook.

Najczęściej oglądanym przez Amerykanów programem telewizyjnym był w 2008 roku nadawany na antenie stacji Fox 'American Idol'. Filmem, który zarobił najwięcej pieniędzy w kinach okazał się 'Mroczny rycerz', podczas gdy na płytach DVD najlepiej sprzedawał się 'Iron Man'. Liderem sprzedaży albumów muzycznych był 'As I Am' Alicii Keys, której piosenka 'No One' była też najczęściej słuchana w radiu, a najwięcej cyfrowych pobrań miał utwór 'Low' w wykonaniu Flo Rida i T-Pain. Natomiast najpopularniejszym telefonem komórkowym była Motorola RAZR (seria V3), a grą komputerową 'Warld of Warcraft'. Z kolei na reklamę najwięcej pieniędzy (2,34 miliarda dolarów) przeznaczyła firma Procter & Gamble.

źródło: Nielsen

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nielsen: Google najpopularniejsze w 2008 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl