RTL po 29 latach zmienił logo i uruchamia platformę RTL+

Główny kanał RTL na niemieckim rynku wprowadził nową oprawę graficzną i logo. Poprzedniego używał od 1992 roku. 3 listopada dojdzie do relaunchu platformy streamingowej nadawcy. Markę TVNow zastąpi RTL+.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
RTL po 29 latach zmienił logo i uruchamia platformę RTL+

Wprowadzeniu nowego wizerunku towarzyszyć ma kampania reklamowa, która będzie prowadzona przez najbliższe miesiące m.in. na billboardach. Obecne logo zostało wprowadzone 29 lat temu. Przechodziło jedynie drobne modyfikacje, takie jak dodanie liter HD, oznaczających emisję w wysokiej rozdzielczości. Po zmianach ujednolicono wizerunek bezpłatnego kanału RTL z oferowanymi odpłatnie przez sieci kablowe i platformy cyfrowe RTL Crime, RTL Passion i RTL Living.  Adresowany do widzów powyżej 45 roku życia kanał RTL Plus zmienił nazwę na RTL Up.

grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika

Zmiany w platformie streamingowej nadawcy

Rebranding stacji przeznaczonej dla starszych widzów ma związek z planami nadawcy odnośnie platformy streamingowej. Na początku listopada w miejsce usługi TVNow pojawi się RTL+. Plus w nazwie to znak rozpoznawczy wielu serwisów OTT oferowanych przez nadawców. Na kolejnych rynkach debiutuje Disney+, a w przyszłym roku pojawi się także CNN+. RTL zapowiada, że w nowej platformie streamingowej pojawią się dodatkowe funkcjonalności. TVNow pojawił się na rynku w 2007 roku, a więc długo przed szczytem popularności tego typu serwisów.

grafika

– RTL rośnie w siłę, zmienia się nasza polityka programowa, oferujemy rozrywkę na wszystkich kanałach dystrybucji. Teraz chcemy jeszcze bardziej ułatwić naszym odbiorcom odnajdowanie się wśród naszych produktów. Jasne i zdecydowane zarządzanie marką to podstawa. Tam, gdzie jest RTL, teraz będzie również logo RTL. Jednocześnie unowocześniamy nasz wygląd, jest teraz optymistyczny. Doskonale pasuje do naszych ofert: Chcemy inspirować dobrą rozrywką i niezależnym dziennikarstwem. To sprawia, że RTL jest wiodącą marką rozrywkową. Rozwijamy również nasze odnoszące sukcesy marki Vox, NTV i Nitro – skomentował zmiany Stephan Schäfer, współdyrektor generalny RTL.

grafika

Współdyrektorzy generalni w RTL po przejęciu wydawnictwa G+J

Niemiecki koncern telewizyjny RTL po przejęciu wydawnictwa Gruner + Jahr ogłosił zmiany w zarządzie. Dwóch dyrektorów awansowało na stanowiska współdyrektorów generalnych. Matthias Dang i Stephan Schäfer przejęli kierownictwo od września jako współdyrektorzy generalni, a dotychczasowy dyrektor generalny firmy Bernd Reichart odszedł i objął nowe obowiązki w Grupie Bertelsmann RTL. Oliver Radtke został z kolei członkiem zarządu RTL, odpowiedzialnym za koordynację fuzji RTL i Gruner + Jahr.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa