SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Niemcy: Schwartz PR zdobywa 4 klientów w 4 tygodnie

Tylko w styczniu agencja Schwartz Public Relations pozyskała czterech nowych klientów. Nowi klienci pochodzą z Łotwy, Niemiec i USA

Agencja współpracowała już z jednym z klientów, międzynarodową linią lotniczą AirBaltic z siedzibą w Rydze (Łotwa), w zeszłym roku przy projekcie pilotażowym. Tym razem, firmy podpisały umowę na rok 2005 na całościowe działania public relations na terenie Niemiec i Austrii. Schwartz PR, poza klasycznym PR, jest odpowiedzialny za PR korporacyjny oraz za przygotowanie planów PR kryzysowego.

Drugim klientem Schwartz Public Relations jest konkurent Apples iPod, sprzedawca audio-playerów i pen driverów USB, firma Trekstor z siedzibą w Lorach, koło Mannheim. Do zadań Schwartz PR będzie należało przeprowadzenie kampanii PR produktów firmy, zorientowanej przede wszystkim na media fachowe oraz lifestylowe. Trekstor nie współpracował dotychczas z żadną agencją PR.

Kolejny klient Schwartz Public Relations, firma Bluesocket, pochodzi z USA i skupia się na szybko rozwijającym się rynku bezprzewodowej ochrony (Wireless-Security-Markt). Schwarz PR zajmie się działaniami media relations, skierowanymi do mediów fachowych w Niemczech, Austrii i Szwajcarii na temat tegorocznych targów CeBIT. Będzie tam dyskutowane zabezpieczenie urządzeń wykorzystywanych przy komunikacji bezprzewodowej.

Listę nowych klientów zamyka Onsite Computer, sprzedający certyfikaty i szkolenia IT. Agencja zajmie się długookresową kampanią, odnoszącą się przede wszystkim do zaniedbywanego dotychczas certyfikowania IT dla wysokiej klasy Systemów Inżynierskich i dla dziedziny Business Continuity.

 - Nowy rok rozpoczął się fenomenalnie. Padały ciągle nowe zapytania o współpracę - przyznał Christoph Schwartz, właściciel Schwartz Public Relations w Monachium, dodając: Na koniec stabilnego 2004 roku business nagle eksplodował. Dodatkowo jeszcze wiele nowych przedsięwzięć jest w fazie przygotowań.
Agencję Schwartz PR założył Christoph Schwartz w Monachium w 1994 roku. Firma zajmuje się działaniami PR i media relations dla międzynarodowych firm z sektora usług i technologii. Obok product PR i corporate PR agencja prowadzi również projekty doradztwa w komunikacji kryzysowej, Inteview-Trainings oraz działania z zakresu CSR. Schwartz PR jest partnerem międzynarodowej sieci PR Europom Worldwide.

Źródło: Piar.pl

Dołącz do dyskusji: Niemcy: Schwartz PR zdobywa 4 klientów w 4 tygodnie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl