SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Niższy cennik reklamowy TVP na jesień. Najdroższe „M jak miłość”

W cenniku reklamowym TVP na wrzesień zdecydowanie najwięcej trzeba wydać na spot przy serialu „M jak miłość”. Ogółem reklamy są średnio o 6,5 proc. tańsze niż rok wcześniej.

Emisja reklamy przed poniedziałkowym odcinkiem „M jak miłość” w TVP2 kosztuje 88 tys. zł, a przed wtorkowym - 84,5 tys. zł, natomiast po nich - 75 i 74 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto spotów 30-sekundowych). Rok temu za reklamę przy serialu trzeba było wydać od 74,9 do 84,5 tys. zł.

>>> „Na dobre i na złe” w środy, więcej „Barw szczęścia” w TVP2

Sporo tańsze są spoty przy innych serialach z wrześniowych ramówek TVP. Za reklamę przy wtorkowym odcinku „Barw szczęścia” w TVP2 należy zapłacić 57 tys. zł, podczas gdy rok temu było to nawet 69,5 tys. zł. Reklama przed „Siłą wyższą”, nowym serialem TVP1, który będzie pokazywany w niedziele po godz. 20 (przeczytaj o nim więcej), kosztuje 41,6 tys. zł. Przed rokiem o tej porze emitowane było „Życie nad rozlewiskiem”, a na spot przed nim trzeba było wydać 56,7 tys. zł. Cena reklamy przed „Paradoksem”, nowym serialem w TVP2 (więcej na ten temat), to 25 tys. zł, a przed „Rodzinka.pl” - 40 tys. zł.

Niedzielne pasmo informacyjne w TVP1 najdroższe dla marketerów jest w niedzielę. Za emisję tego dnia reklamy po głównych „Wiadomościach” a przed serwisem sportowym kosztuje 65,4 tys. zł, a przed prognozą pogody - 60,4 tys. zł. Przed rokiem za nadanie spotu o tej potrze trzeba było zapłacić od 65,2 do 70,2 tys. zł.

>>> Duże zmiany w jesiennej ramówce TVP1

Cena reklamy przed wtorkowym „Magazynem Ekspresu Reporterów” w TVP2 wynosi 40 tys. zł, czyli aż 13,5 tys. mniej niż rok temu. Natomiast na spot przed programem Tomasza Lisa należy wydać 38 tys. zł, czyli 6,4 tys. zł mniej niż przed rokiem.

Stosunkowo tani dla reklamodawców jest sobotni show rozgrywkowy TVP2 „Bitwa na głosy” (więcej o tym programie), przy którym najdroższy spot kosztuje 31 tys. zł. Rok temu w tym paśmie emitowany był „The Voice of Poland”, a za reklamę trzeba było zapłacić nawet 56,6 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP rozpoczyna właśnie sprzedaż wrześniowej oferty. Na piątek i poniedziałek zaplanowano buking cenników, na wtorek - buking pakietów ratingowych, a na środę - buking pakietów KZP.

Dołącz do dyskusji: Niższy cennik reklamowy TVP na jesień. Najdroższe „M jak miłość”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
muszę zapytać
Czy to już misja Brauna?
odpowiedź
User
jola
jakie stejszon taki buking
odpowiedź
User
Maria
Kto się reklamuje w TVP przecież tego się nie da oglądać!
odpowiedź