Noizz z tęczą w logo do końca roku. "To symbol równości"

Lifestylowy serwis Noizz (Ringier Axel Springer Polska) do końca tego roku zachowa w swoim logo w mediach społecznościowych tęczę. - Tęcza to symbol równości oraz solidarności z osobami, które codziennie muszą walczyć o swoją tożsamość, równe prawa i które codziennie stykają się z agresją - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Filip Połoska, redaktor naczelny Noizz.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Noizz z tęczą w logo do końca roku. "To symbol równości"

Logo Noizz w social mediach zmieniło się na tęczowe w czerwcu - Miesiącu Dumy osób LGBT+. Redakcja na znak solidarności z tą społecznością postanowiła zachować tęczę w logo do końca tego roku.

- Ze względu na sytuację w Polsce, wypowiedzi polityków i ataki na osoby nieheteroseksualne postanowiliśmy zatrzymać flagę LGBT+ w naszym logo na cały rok. (...) Strefy wolne od LGBT, zakazy marszów równości, ciężarówki, które na polskich ulicach głoszą słowa nienawiści, przemoc w grupie rówieśniczej, wstyd przed coming outem - homofobia w Polsce to nie jest wymyślony problem, to sytuacja, z którą tysiące obywateli musi zmierzyć się każdego dnia - czytamy na profilu redakcji Noizz na Facebooku.

Logo z tęczą pozostanie na głównych kanałach social mediowych Noizz: Facebooku, Instagramie oraz LinkedInie.

Ze względu na sytuację w Polsce, wypowiedzi polityków i ataki na osoby nieheteroseksualne postanowiliśmy zatrzymać flagę... Opublikowany przez NOIZZ.pl Wtorek, 7 lipca 2020

Połoska: tęcza nie jest prowokacją

Jak wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl redaktor naczelny Noizz Filip Połoska, tęcza "to symbol równości oraz solidarności z osobami, które codziennie muszą walczyć o swoją tożsamość, równe prawa i które codziennie stykają się z agresją".

- O społeczności LGBT+ piszemy cały rok, angażujemy się w tematy edukacyjne, współpracujemy z organizacjami i opisujemy przypadki agresji. Zostawienie tęczowego logo na cały rok było dla nas naturalną decyzją. Tęcza nie obraża, tęcza nie jest agresją, tęcza nie jest prowokacją - mówi nam Filip Połoska.

Dziennikarz dodaje również: - Marki w czerwcu coraz powszechniej zmieniają logo, wypuszczają specjalne tęczowe edycje produktów, jednak gdy czerwiec się kończy przeważnie zapominają o zaangażowaniu i wsparciu. A przeciwstawiać się agresji i walczyć o równe prawa trzeba walczyć nie tylko w czerwcu. Pamiętajmy, że (według raportu ILGA) żyjemy w najbardziej homofobicznym kraju w Unii Europejskiej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/filip-poloska-noizz-na-czym-polega-actvertsing-wywiad ##

Filip Połoska zdradza, że redakcja już szykuje kolejne akcje wspierające społeczność osób LGBT+.

- Właśnie dopinamy ostatnie szczegóły i powinniśmy ruszyć z nimi w najbliższych tygodniach - mów portalowi Wirtualnemedia.pl Połoska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce