SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa internetowa sieć reklamowa

5 maja działalność rozpoczął nowy podmiot na rynku reklamy internetowej - sieć reklamowa AdClick

Dyrektorem Sprzedaży, odpowiedzialnym za rozwój i sprzedaż oferty reklamowej AdClick, jest Krzysztof Łada, który do ubiegłego miesiąca pełnił funkcję Key Account Managera w sieci reklamowej Ad.net.

-Pojawienie się nowej sieci reklamowej AdClick może być dużym zaskoczeniem, jednak nasza oferta oraz unikatowa koncepcja sprzedaży powierzchni reklamowej online pozwala mi stwierdzić, iż już pod koniec tego roku staniemy się liczącym graczem na rynku. Tym bardziej, iż - do czego nawiązuje motyw na naszej stronie www - nie ograniczamy się tylko do rynku polskiego. Współpracujemy już z jednym partnerem zagranicznym (Cydoor Network), w chwili obecnej finalizujemy rozmowy z kolejnymi, nie tylko wydawcami, ale i reklamodawcami. Jesteśmy już w Unii, więc naturalną drogą rozwoju jest rozwój działalności na rynkach europejskich - mówi Krzysztof Łada.

Wejście nowego gracza na konkurencyjny już rynek sieci reklamowych w Polsce (4 działające już sieci reklamowe) może dziwić, jednak, jak informuje nadawca, siłą AdClick będzie niespotykana do tej pory w naszym kraju koncepcja sprzedaży reklamy online.

AdClick, jako pierwszy podmiot na rynku, dość wyraźnie oddzielił tzw. internet ATL od internetu BTL. Co to oznacza w praktyce?

- Otóż AdClick dostrzega diametralnie różne potrzeby reklamodawców, wykorzystujących internet jako narzędzie marketingowe. Dla jednych to świetne medium zasięgowe, dla innych doskonałe medium selektywne, pozwalające dotrzeć do wąskich i specyficznych grup celowych, jeszcze inni uczynili z internetu efektywny kanał sprzedaży swoich produktów - dodaje Krzysztof Łada.

W odpowiedzi na różne potrzeby różnych reklamodawców AdClick wprowadził specjalnie przygotowane produkty reklamowe, gwarantujące najwyższą efektywność w zakresie prowadzonych kampanii online.

AdClick oferuje 5 podstawowych produktów reklamowych:

  • AdNiche
  • AdTarget
  • AdReach
  • AdAction
  • AdLead

    AdNiche to precyzyjne dotarcie z reklamą do wybranych, często niszowych, grup celowych. AdNiche gwarantuje reklamodawcom dotarcie z przekazem do wyselekcjonowanego odbiorcy oraz ekspozycje przekazu reklamowego w miejscu związanym z nim tematycznie. Dodatkową zaletą AdNiche jest jasny i przejrzysty cennik.

    AdTarget to unikalne pakiety reklamowe, składające się z wybranych serwisów. Pakiety AdTarget opierają się na profilu użytkowników witryny, a nie na jej tematyce. Na podstawie analizy potrzeb reklamodawców, stworzonych zostało 6 unikalnych pakietów, które charakteryzują się wysoką nadreprezentacją użytkowników z interesujących reklamodawców grup celowych. Dzięki powiązaniu serwisów w pakiety, reklamodawca ma możliwość precyzyjnego i gwarantowanego dotarcia do swoich konsumentów po jeszcze niższej cennie.

    Produkt o nazwie AdReach stanowi połączenie dużego zasięgu oferowanego przez portale z jakością serwisów tematycznych, wchodzących w skład pakietu. AdReach to duży zasięg za konkurencyjną cenę. W skład produktu AdReach wchodzą jedne z największych polskich i zagranicznych serwisów oraz narzędzi internetowych. AdReach gwarantuje reklamodawcom blisko 15% zasięg wśród polskich internautów oraz najniższy koszt dotarcia do nich.

    Absolutną nowością są pakiety AdAction i AdLead, oferujące rozwiązania z zakresu reklamy pay-for-performance.

    AdAction to produkt reklamowy przeznaczony dla reklamodawców, których celem jest maksymalizowanie poziomu reakcji bezpośredniej użytkownika w wyniku kontaktu z reklamą. Reakcją bezpośrednią użytkownika określa się mierzalną czynność jaką wykonuje internauta - kliknięcie na reklamę lub działanie na witrynie klienta. AdAction może być wykorzystywane zarówno w celu zwiększania ruchu na stronie reklamodawcy, jak również w celu maksymalizacji zakupów lub innych akcji mających przełożenie na przychody reklamodawcy.

    AdLead to produkt reklamowy przeznaczony dla reklamodawców, których celem jest zbieranie danych o użytkownikach, wyrażających zainteresowanie produktem. AdLead pozwala reklamodawcom na skuteczną prezentację swojej oferty poprzez wszelkiego rodzaju konkursy, gry, samplingi itp. Dzięki prostemu modelowi rozliczenia, reklamodowca z góry może określić koszt, jaki jest w stanie ponieść za pozyskanie użytkownika zainteresowanego ofertą.

    Obecnie z siecią AdClick współpracują następujące serwisy:

    polskie:

    benchmark.pl, digart.pl, dowcipy.pl, dzieckook.pl, eRandki.pl, Gery.pl, HRM.pl, Infoport.pl, Ipis.pl, iPlay.pl, Korkonet.pl, Koty.pl, Nethit.pl, Ocenmnie.pl, Onephoto.net, Party-Line.pl, Pldg.pl, Psy.pl, Puella.pl, Resmedica.pl, Sportcom.pl, Trojmiasto.pl, Tuning.pl, Unreal.pl, Warszawaonline.pl, Xsport.pl

    zagraniczne:

    Cydoor P2P Network, w skład którego wchodzą takie produkty, jak: Kazaa, iMesh, Morpheus, eDonkey, Flashget, Grokster, Net-Ants.
  • Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

    Dołącz do dyskusji: Nowa internetowa sieć reklamowa

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl